Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man ser på 3.3.3 patch notes (og tilhørende findings i mmo champion) så har man mye å glede seg til. Å ta Gnomeregan tilbake...og ny modell av prinsen av Stormwind :) Fett som faen! :) Endelig!!

Skrevet

Da har vi gjordt våre første forsøk på Lich King (10 man). Klarte første fase ganske greit etter et par tries, men fikk store problemer mellom phase 1 og 2. Vi wipa som regel akkuratt når earthquake kom, av forsjellige årsaker.

Blir nok flere tries neste søndag.

Han var en del vanskeligere enn de andre bossene i ICC, men han blir nok lettere når vi får mer kontrol over fighten.

Skrevet

Starta opp igjen med og spille idag etter mange månders pause..

Noen fra Grim batol her som har en koslig guild til en ally kriger? :)

Når kommer denne patchen dere snakket om?

Skrevet

Vil lage en healer class, men er ikke sikker på hvilken. Hvilken er best og mest morsom å levle/spille med? Syns egentlig priest virker artig jeg, men vet ikke. Hva sier folket? :)

Skrevet

Levla priest fra 73-80 og heala i instancer, må si at Holy er litt stress siden de har så mange spells. Hvertfall når jeg er vant med restoshaman som egentlig bare bruker 3-4 heals. Restoshaman er morsomt å spille hvertfall.

Skrevet

Jeg starta en rogue på sånn 10 dager gratis greie for nioen dager siden, vet at du ikke får levla over 20 men er det å slik at professions stopper på 100? Ser ikke ut som jeg får mer uansett hva jeg gjør med herbalism og inscriptionen min. Fishing og cooking har jeg alt på 300 så det ser ut som det bare er de hoved proffesions som ikke går lenger :\

Skrevet

Er jo fint det :)

La meg gjette, Warrior?

Rogue :)

Sweet når warrioren spinner, du feinter og har evasion. Likevell så treffer han på samtlige bladestorms. Og critter på alt. :)

Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å komme inn i noen battlegrounds om dagen? Jeg prøver å skaffe hele lvl 60 pvp settet bare for morro skyld å da trenger jeg jo masse merker men er jo umulig da jeg aldri kommer inn :thumbdown:

post-207308-1266876391,1612_thumb.jpg

Skrevet

Har du fryst XP?

Med fryst XP står det ikke average waiting time med mindre man spiller 19/49 i Blackout eller 29 i Cruelty.

@Ooze grunnen til at du ikke kommer inn er fordi ingen andre køer på samme tidspunkt i samme bracket som deg.

Skrevet

Har et lite dilemma nå :p

Battered hilt droppa nettopp, og jeg vant rollen.

Har en dk og en rogue i 80, men er det verdt å "bruke" den på en av de, isteden for å selge den for 10k?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...