Dernel Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Levle warrioren din sammen med kameraten din, litt mindre nedetid som paladin.
Skumtroll Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 (endret) Gøy med premade btw, UIet er ganske rotete/bugget atm. Mye bøll... Endret 22. februar 2010 av Skumtroll
gamer73 Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Når man ser på 3.3.3 patch notes (og tilhørende findings i mmo champion) så har man mye å glede seg til. Å ta Gnomeregan tilbake...og ny modell av prinsen av Stormwind Fett som faen! Endelig!!
Sjark Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Da har vi gjordt våre første forsøk på Lich King (10 man). Klarte første fase ganske greit etter et par tries, men fikk store problemer mellom phase 1 og 2. Vi wipa som regel akkuratt når earthquake kom, av forsjellige årsaker. Blir nok flere tries neste søndag. Han var en del vanskeligere enn de andre bossene i ICC, men han blir nok lettere når vi får mer kontrol over fighten.
Dernel Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Faen så lei jeg blir folk med full PVE gear i arena som bare faceroller oss ned :s
agasøster Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Starta opp igjen med og spille idag etter mange månders pause.. Noen fra Grim batol her som har en koslig guild til en ally kriger? Når kommer denne patchen dere snakket om?
Schjellin Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Vi har en venneguild som heter "Difference", men det såppas få online at du får ikke gjort noe med oss. Blir bare hyggelig chat liksom.
Selvin Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Vil lage en healer class, men er ikke sikker på hvilken. Hvilken er best og mest morsom å levle/spille med? Syns egentlig priest virker artig jeg, men vet ikke. Hva sier folket?
Dernel Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Levla priest fra 73-80 og heala i instancer, må si at Holy er litt stress siden de har så mange spells. Hvertfall når jeg er vant med restoshaman som egentlig bare bruker 3-4 heals. Restoshaman er morsomt å spille hvertfall.
Petter Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Er jo fint det La meg gjette, Warrior? Rogue
Ooze Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Jeg starta en rogue på sånn 10 dager gratis greie for nioen dager siden, vet at du ikke får levla over 20 men er det å slik at professions stopper på 100? Ser ikke ut som jeg får mer uansett hva jeg gjør med herbalism og inscriptionen min. Fishing og cooking har jeg alt på 300 så det ser ut som det bare er de hoved proffesions som ikke går lenger :\
Schjellin Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Er jo fint det La meg gjette, Warrior? Rogue Sweet når warrioren spinner, du feinter og har evasion. Likevell så treffer han på samtlige bladestorms. Og critter på alt.
Ooze Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Hvorfor er det så vanskelig å komme inn i noen battlegrounds om dagen? Jeg prøver å skaffe hele lvl 60 pvp settet bare for morro skyld å da trenger jeg jo masse merker men er jo umulig da jeg aldri kommer inn
Anonym234 Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har blitt disconnected fra serveren 4 ganger de siste 20 min.. Er det serveren som er på tur, eller logger noen andre på meg, hacking? :s
cowboy bob Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Har du fryst XP? Med fryst XP står det ikke average waiting time med mindre man spiller 19/49 i Blackout eller 29 i Cruelty. @Ooze grunnen til at du ikke kommer inn er fordi ingen andre køer på samme tidspunkt i samme bracket som deg.
.Butthead. Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Har et lite dilemma nå Battered hilt droppa nettopp, og jeg vant rollen. Har en dk og en rogue i 80, men er det verdt å "bruke" den på en av de, isteden for å selge den for 10k?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå