Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor vinner aldri horder i Alterac Valley? :( Har en Q om at jeg skal vinne der, men etter 5 forsøk, like dårlig.

Du er i feil battlegroup :p

Jeg kan ikke komme på å ha vært i en battlegroup hvor alliance vinner noe annet enn AB og WSG og en EoE nå og da :p

Skrevet
arena?

Som mage, hvilken type arena bør jeg gjøre og med hvem? Sitter og vurderer om jeg skal begynne å gjøre litt pvp.

I 2v2 er mage/rogue og mage/priest gode valg, i 3v3 er det rogue/mage/priest som er tingen. 5v5 har jeg aldri spilt så det aner jeg ikke.

Skrevet (endret)
Stod noe om noe server greier igår, en liste med servere som skulle være nede.

Husker du hvor lenge? Teit at det ikke er noe om det idag

Btw så skal jeg starte en rogue hvilken race er best for rogues? Tenker da på racial

Endret av Fakkabakka
Skrevet (endret)
Gratulerer Skurupu. Tok lang tid? =)

Har tatt meg veldig lang tid. Jeg har alltid likt å grinde reputations, med det var ikke før jeg bikka 30 at jeg gikk inn for denne tittelen. Det er da man er nødt til å grinde de obskure, vanskelige vanilla-repsa. Jeg var på 39/40 da 3.3 kom, og fikk opp taunka rimelig fort i dungeons, og har nå 40/40 exalted. Hand of Vengeance får man også rep av nå, så er når som helst exalted der også.

Endret av Skurupu
Skrevet
Hvorfor vinner aldri horder i Alterac Valley? :( Har en Q om at jeg skal vinne der, men etter 5 forsøk, like dårlig.

Du er i feil battlegroup :p

Jeg kan ikke komme på å ha vært i en battlegroup hvor alliance vinner noe annet enn AB og WSG og en EoE nå og da :p

Gir snart opp, dårlige folk. Tar BG for å dinge til 77, så jeg kan fly i nord :D Men vi vinner jo aldri, så jeg får ikke den xp'n :(

Skrevet (endret)

Questing er også effektivt. I tillegg blir jeg rik :)

Jeg er ikke veldig rask av meg, men levler ca ett level i Northrend på 4 timer (1.5M exp)

Endret av JohnRichard

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...