Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sånn, da var det done :) Men synes ærlig talt det er litt teit at jeg ikke trenger å akseptere det via mail når jeg merger. Blir litt lett hvis nå en hacker har fått hendene sine på passord etc. Menmen, nå trenger ikke jeg tenke mer på det :)

Det du syntes er teit er i dag grunnen til at flere tusen accounter er hacket :p

Inkludert min xD

Skrevet

Virker som det er så lett å være kul og komme med pekefingeren mot alle andre som blir hacka. Jeg har alltid vært forsiktig og hatt brannmur og antivirus, alikevel har jeg klart å få virus en gang eller to.

Kompisen min ble hacka uten å ha lasta ned noe suspekt eller gitt bort login-info, ei heller gått på suspekte linker.

En annen kompis hadde frosset accounten og ikke spilt på mange mnder, plutselig så vi andre han online. Han hadde blitt hacka uten å ha skrevet inn login på flere mnder, så hvordan en keylogger e.l. fikk til det aner jeg ikke.

Selv har jeg aldri blitt hacka, men synes bare det er så latterlig unødvendig å komme med en rettende pekefinger mot alle de "dumme" som blir hacka når det strengt tatt er spørsmål om å ha uflaks. :)

Skrevet

Det er fortsatt din egen skyld. Alltid greit å dytte skylden over på andre, men skylden for å bli hacket ligger ene og alene hos deg selv, så enkelt er det faktisk. F.eks: halve den gamle guilden min ble hacka fordi det var noe tullegreier på thottbot og wowhead. Når du vet at det ikke er safe å gå inn der så er du faen meg dum hvis du gjør det. Jeg sa bare til dem "tough luck, but shitty things happens 2 idiots".

Skrevet

Men hvordan skal man vite når noe ikke er safe? Var visst nylig noe virusgreier på curse, og ifølge deg har det vært noe tull på thottbot og wowhead også. Er alle som besøker disse sidene idioter?

Skrevet

Authenticator. 5kr og fås til ca alle mobiler. (gratis til iphone) Evt kan du kjøpe den fra blizzstore så får du en auth dings hjem i posten, 140kr.

Så lett er det.

Skrevet
Hvordan greier man å gjøre world explorer på lvl 19? Da skal du faen meg ha tålmodighet med å GÅ rundt overalt i verden..jesus.

er druid så jeg springer 40% raskere, men ja det tar nok tid. har en Rogue i guilden som fikk den for ikke så lenge siden

Skrevet
Authenticator. 5kr og fås til ca alle mobiler. (gratis til iphone) Evt kan du kjøpe den fra blizzstore så får du en auth dings hjem i posten, 140kr.

Så lett er det.

Det viste jeg ikke, men nå er det også lagt inn ;D

Skrevet (endret)

har du 2 kontoer kan du merge begge inn på samme Battle.net accounten og du kan fortsatt spille samtidig på dem.

Endret av Hans-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...