Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Patchen passet meg slik sett utmerket. Har endret fokus fra tank / Holy på paladinen til tank /DPS fordi det er det som trenges mest per i dag i guilden og dermed var det greit å kunne suse gjennom et par Trial of the champion normal og supe til seg et lass med brukbare items. Gikk fra 0 til 303 på hit stigen bare i dag. Mangler bare at jeg får hendene på glyph of seal of corruption så jeg får mer expertise.

 

Litt morsomt nå, fått lysten tilbake til å gjøre dungeons og. Alt i alt er jeg ikke negativ til denne patchen.

Lenke til kommentar
Fortsatt ingen som vet hvorfor jeg ikke får slettet quest i loggen min? :hmm:

Du har en annen quest addon som double wide? Disable i såfall.

 

Synes denne patchen var ganske konge, 1shotta nye 25man bossene :D

Kansje det også blir Ironbound denne helga \o/

Vi one shotta også, og får kanskje ironbound denne helga. Tør jeg spørre hvor du holder til? :o

 

Så dere sier at den nye instancen er utrolig lett i forhold til f.eks. Ulduar?

 

Well. Easy mode er lett i både ulduar og Coliseum. Nå vet jeg ikke hvordan hard modes i coliseum er men ...

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Åja, hehe, trodde alle sammen var på hard modes jeg. Men daså, da får vi vel bare avvente litt og se :)

 

EDIT: Altså at spillerene spiller på hard mode, ikke at det bare er hard mode. :p

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Hmm.. gjorde ToC heroic.. og items som dropped var ilvl 219.. trodde fra mmo-champion etc.. de "bare" var 213... kanskje jeg så feil?... :hmm:

Er nok ikke umulig at du så en ilevel 219.

 

Nå etter patchen er det flere items og max ilvl er 245 tror jeg.

 

Hmmm.. ser ut som at det stemmer og at en hotfix justerer stats for å reflektere item level:

 

8/5/09

* The weapon damage and armor of items dropped in the 5-man Coliseum Heroic version have been updated to match their item level.

...

...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...