Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan gi meg en pekepinn på hvor mye av de forskjellige healing-stats en resto shaman trenger før hen begynner å heale på nivå 80? Har vært litt slapp med å ta vare på quest rewards, og har knapt noe å tre på meg nå som jeg vil specce om.

Skrevet

Gjelder ikke bare Telenor-kunder. Sitter her med Canal Digital bredbånd, alt går sørpetregt, forumet her, nettbank, wow står fast på "connection" og gir tilslutt feilmelding, en haug med andre sider som timer ut.

OG som vanlig; ringer Canal Digital å sier ifra om dette, men de får jo kontakt med modemet mitt så da er det ingenting i veien, og ikkefaen om de gidder å høre på hva som egentlig er problemet.

Skrevet

heh.. Hva er greia a? Hackers : P Haug med sider som det bare står siden kan ikke vises : S + At WoW ikke fungerer, jeg som hadde tenkt til å kjøpe epic flying idag.. Har Telenor btw : /

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Ikke noe problemer her, bortsett fra at jeg sliter med cl_flushentypacket på cs konstant. (Gir lagg på 3 sekunder. Ofte DC også.)

Skrevet

Isj, nå har jeg ikke noe som helst lyst til å spille i det hele tatt. Er ikke fristende å plukke opp 74 magen igjen. Litt rart, har jo vært veldig spennende en stund - nå er det full stopp. :confused:

Tja.. Maybe this is the end. I så fall er det konto på G.

Sukk.

Skrevet
Det var et hjelpsomt svar :)

Tro meg, den jeg skal heale har ingenting i mot macro healing

Vet du om den typen macro jeg leter etter? :/

det finnes ikke.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet
Isj, nå har jeg ikke noe som helst lyst til å spille i det hele tatt. Er ikke fristende å plukke opp 74 magen igjen. Litt rart, har jo vært veldig spennende en stund - nå er det full stopp. :confused:

Sukk.

Du er ikke aleine. Jeg slutta på priesten min (lvl 72). Frister ikke å spille wow i det heletatt.

Skrevet

Sukk.

Du er ikke aleine. Jeg slutta på priesten min (lvl 72). Frister ikke å spille wow i det heletatt.

Hmmm. Starte klubb? :D

Nei ass. Veit ikke hva jeg gjør. Koster jo penger det her og, så...

NOADVERTISINGACCOUNT

Skrevet

Sukk.

Samme her, hadde gleda meg. Men nå har jeg ikke spilt på shammyn på en uke, lvl 75 også sa det stopp

Skrevet

Sukk.

Samme her, hadde gleda meg. Men nå har jeg ikke spilt på shammyn på en uke, lvl 75 også sa det stopp

Hvorfor vil dere ikke spille? :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...