Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ble litt små nervøs når jeg så tråden var stengt :p

Btw, åssen går det med Drøm og Kara?

Blir vel kara i morgen tipper jeg. Med vindicator bracers og verdant gloves i boks blir jeg en ypperlig offtank. :p

Skrevet
Ble litt små nervøs når jeg så tråden var stengt :p

Btw, åssen går det med Drøm og Kara?

Blir vel kara i morgen tipper jeg. Med vindicator bracers og verdant gloves i boks blir jeg en ypperlig offtank. :p

Husk å ta noen bilder da vist dere downer noen bosser.

Gjest medlem-77217
Skrevet

Kim: Var du med bitch / whore-skjorta?

OnT: Wipa på Illhoof flere ganger nå :( Klarte Shade of Aran på første forsøk :S

Skrevet
Da har jeg komt til det punktet da jeg har lyst å spille horde. Startet en BE paladin i dag, den er lvl 10 nå :) men er redd for at jeg kommer til å få problemer i lvl 70 med å queste/farme for meg selv som holy ? Noen som vet noe om det ? Har også tenkt på rogue / hunter, hvilke rase som er kulest til hunter / rogue ? :)

Kanskje alliance, men dwarf hunter er best. :wee:

Gjest medlem-77217
Skrevet

OnT: Wipa på Illhoof flere ganger nå :( Klarte Shade of Aran på første forsøk :S

Snakker du om Drøm nå ? :p

Nei.

Skrevet
Husk å ta noen bilder da vist dere downer noen bosser.

Både pix, loot og uthenging av slackers vil skje på forumet vårt. :)

Destination tanks all.

Nå angrer jeg nesten litt på at jeg ikke levla "Palalove" (palaen jeg hadde i Drøm") til 70 så jeg kunne blitt med dere. Alltid morsomt de første gangene med ny guild i Kara.

Skrevet
Morsomt med Drøm uansett.

Spiller litt på warlocken min nå (51, Cabiri). Herregud så hardt felguard slår de første levlene.

Joda, vet var ganske fett å sitte på skype og snakke med dere. ^^

Skrevet

Merkelig kveld imo. Begynner med et elendig UB run. Bruker flere timer på ting som er zz. Gruppa brytes pga. en tank som legger seg.

Ny gruppe, virker lovende helt til vi ikke finner en siste DPS. Hva skjer? Joda, vi 4manner den. Warrior, priest, feral drood og meg (warlock). Jeg dinger 64 og honored med sporeggar. :)

Life is gooood.

Skrevet
Morsomt med Drøm uansett.

Spiller litt på warlocken min nå (51, Cabiri). Herregud så hardt felguard slår de første levlene.

Felguard suger i "low lvl"(50-58) har jo nesten ingen spells!

Skrevet

Sitter å vurderer sterkt om jeg skal starte opp med WoW igjen :p Har en slik 10-days trial som kjører nå, så jeg har sitti å spilt PvP i hele dag med mainen min. Gøy! :D

Hmm...

Skrevet
Hos meg er alt mulig.....

Men back to the case, barrenschat i helgen?

Er Barrenschat like horribelt "raunchy" på alle servere? :p

Kveldens store prestasjon: Raid i SSC, ca. 0,3 liter Pepsi Max + keyboard = moro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...