Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om disse 5-man pre-questene for daily-quests i Blades Edge Mountians er vanskelige? Jeg har vært en lat jævel lenge, men nå som jeg har blitt mer involvert i PvE, og siden jeg begynner i 25 man instancer med guildet framover trenger jeg litt penger.

Derfor er jeg snart ferdig med de fleste questene i Netherstorm, og da vil jeg kjøre daily quests i Blades Edge. Har en i guildet som sier han har ca. 10 quests, som gir han 100-200g hver gang.

Låter fristende.

Skrevet
Haehaeha! 17k honor til nå i dag :p

Da er det på tide å ta seg en luftetur tenker jeg.

Har ikke vært hjemme jeg. Kom hjem da jeg sa det.

Hadde nettopp en 40 min WSGmatch hvor det var 1-1. Da stakk jeg :( 9 druids i samme wsg ftw.

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Syns det er lettere å tjene penger med å ta /dance i orgrimmar :innocent:

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet
Syns det er lettere å tjene penger med å ta /dance i orgrimmar :innocent:

Det nissekostymet fikk du av meg, jeg vil ha 30%!

Du får jo private danser gratis ;)

Skrevet

Nei, du trenger 300 riding skill så kan du gjøre haugevis med quester i SMV for netherwing. Tjener sykt bra på de questene + ved exalted får du en fin fin drage =)

Skrevet

huff, WSG kan ta så sinnsykt lang tid når noen begynner å turtle. jeg syns de burde adde reinforcements til WSG.

100 reinforcements. du mister 30 hvis fienden capper et flagg. 1 hvis du mister en lagkamerat. 3 flagg er win.

Skrevet

quests i SMV.. kommer ikke på hva de heter nå. Starter hos aldor\scryer. Som du finner i SMV :)

Er ca 10 quests trur jeg. De er lette. På nr 7 trenger du og gå arca (tempest keep), og etter det er det vell 3(?) 5 mans quests i SMV.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...