Gå til innhold

Moldensere på forumet?


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Den fine nye overdimensjonerte rundkjøringen  :thumbup:  Men det er en til, helt nede i den gata alla bodene står under Molde-Jazzen. Der snudde vi da vi var på heisa-tur.

He he..okei, vi har to nå!

 

Den nye er jo nesten like stor som den nye ved Stavanger Stadion. Den er stor den! :!:

 

Råstort for Kristiansundere å reise til Molde på helgetur. Shopping og Champagne  :D  Og masse masse kjekke gutter som vi aldri har sett før. Hjemme i Kr.sund er det jo bare ett utested som gjelder, og dårlig med gutter man ikke er oppvokst sammen med, eller gått i klasse med en eller annen gang  :whistle:

5727990[/snapback]

He he.. Jeg har ikke sett så mange kjekke gutter her, jeg! ;)

Jeg har vært ute noen ganger i Kr. Sund. Den ene gangen var vi på en plass der øla kostet 2 kr! :w00t:

Også har jeg vært på Maxime, vi var der i russetida. Tror det het Maxime iallefall :)

5728048[/snapback]

 

Maxime er konk :w00t:

 

Nå er det bare Metz hvor man kan danse. Og ellers har vi alle steden for alkiser over 40 :)

 

Og den rundkjøringa i Molde minner grovt om den ved Stadion i Stavanger ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Hehe, vil ikke påstå at min kilde er solid, så la oss håpe du har rett.

Tror heller ikke at det vil være stengt lengere enn de er pålagt av konkursloven (?).

5829454[/snapback]

I følge min kilde, så venter de på sjenkeløyve. Hvor gammel er du? :)

 

Edit: Hvor går du nå som Sting er stengt?

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Hehe, vil ikke påstå at min kilde er solid, så la oss håpe du har rett.

Tror heller ikke at det vil være stengt lengere enn de er pålagt av konkursloven (?).

5829454[/snapback]

I følge min kilde, så venter de på sjenkeløyve. Hvor gammel er du? :)

 

Edit: Hvor går du nå som Sting er stengt?

5829474[/snapback]

 

Er 21, går vel for det meste på Blå, ellers blir det vel litt rundt på de andre vannhullene i byen alt ettersom..

Lenke til kommentar
Er 21, går vel for det meste på Blå, ellers blir det vel litt rundt på de andre vannhullene i byen alt ettersom..

5829509[/snapback]

Jeg har ikke vært så mye ute i det siste. Men har vært en tur på Blå og Tangenten. Løkta har jeg knapt vært på.. Er det bare gamlinger der, eller er det mulig å tilbringe en lørdagskveld der? :)

Lenke til kommentar
Er 21, går vel for det meste på Blå, ellers blir det vel litt rundt på de andre vannhullene i byen alt ettersom..

5829509[/snapback]

Jeg har ikke vært så mye ute i det siste. Men har vært en tur på Blå og Tangenten. Løkta har jeg knapt vært på.. Er det bare gamlinger der, eller er det mulig å tilbringe en lørdagskveld der? :)

5829536[/snapback]

Hehe, er vel litt høy "gammal og full" faktor der, men det kan jo være komisk nok. Ser dog ut som de har prøvd å rette seg litt mer mot studentmassen i Molde i den senere tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...