Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
General er den evige favoritten, men forandring fryder engang i blandt

5197454[/snapback]

Jaja, det er jo sant. :p

5197656[/snapback]

100% enig der... general :dribble::love::blush:

Skrevet

Eneste som er minus med General er at det er umulig å få nikotinsjokk av den. Jeg prøvde i dag tidlig. Lagde en S-T-O-R general prell. Merka ingenting. Så tok jeg -1- skruf stark porsjon og da merka jeg litt. Vanligvis pleier jeg å ta 3 skruf stark porsjon samtidig om morran for å få sjokket :p Orket ikke det i dag.

Skrevet
Eneste som er minus med General er at det er umulig å få nikotinsjokk av den. Jeg prøvde i dag tidlig. Lagde en S-T-O-R general prell. Merka ingenting. Så tok jeg -1- skruf stark porsjon og da merka jeg litt. Vanligvis pleier jeg å ta 3 skruf stark porsjon samtidig om morran for å få sjokket :p Orket ikke det i dag.

5198683[/snapback]

Joda, greit nok det ;)

Skrevet

5198683[/snapback]

Underleppa mann.

Skrevet

Ja selfølgelg er det lov. Men noe som er ulovlig er å kjøre om du ikke føler deg opplagt/iform til å kjøre bil.

Men det problemet tror jeg bare de som ikke har snusa lenger en en måned har.

Skrevet

Eneste av div. aktiviteter som er strengt forbudt mens man kjører bil er å lese avisen og snakke i mobiltelefon :p Røyking/snusing er lov. Selv om man kan vel også bli stoppet for uaktsom kjøring hvis man sitter med en feit burger osv. vet ikke om det finnes noe regler for det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...