Gå til innhold

TES: Hvilke Enchantsment bruker dere?


Anbefalte innlegg

Som dere ser i topicen lurer jeg litt på hvilke enchantsments dere bruker?

Husker jeg en gang gikk for max regen på alt, det var fryktelig kjedelig :(.

Ingen ting kunne drepe meg.

Alt i strength var litt artig, blir så sykt sterk etter vert. husker målet mitt var å bli så sterk at jeg kunne bruke den hammeren på museet i Mournhold (husker ikke hva den heter, har foresten klart å miste bloodmoon og tribunal :cry: )

Endret av Arch-Heretic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker enchantments som er gøye, og som ikke avbalanserer spillet. Hadde en ganske bra chameleon-ring en gang, samt detect key og detect enchantment. Slike ting som det, liksom. På våpen har jeg for det meste Cast when Strikes. Utrolig kult hvis du velger "target", du kan bare slå med sverdet i luften for å få den til å skyte ut et prosjektil med flamme/lyn/frost.

 

Edit: Dette er dog naturligvis en smule urealistisk, så jeg brukte det kun for eksperimentering.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Huff... Har desverre ikke råd til å lage min egen constant effect enchant, men plan er klar: Water walk. Det er noe av det kjekkeste som finnes i spillet.

 

Av ting jeg har fått/funnet/stjelt så, må det jeg liker best være en ring (husker ikke navnet) som gir meg resist 30% Fire, Forst og Shock, og en rustning jeg stjal i Tel Fyr som har 60% resist magicka, og 2 hansker som har fortify strength og agility. (samtlige har constant effect) :D

 

 

(Mulig dette gjør spillet litt ubalansert, men det er kjekt å være litt "gudelig")

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skippa det meste av enchanted items fordi de gjør spillet ubalansert, og den ekle rosa pulserende gløden som kommer rundt. Ble rett og slett gal av å se på den flimringa i lengden (spilte sjelden i first person only).

 

Hadde vel bare på ei maske som ga høyere speechcraft så det ble lettere å bribe folk tror jeg..

Har hatt Lords Mail ja, fine stats men den gløder og jeg var så übersterk uansett at de statsene knapt betydde noenting.

Morrowind slet med kraftig overpowering av hovedkarakteren etter noen ukers spilling.

Ikke noe artig å spille når man er "gud" og knuser all motstand med 2-3 slag. Da downgrader jeg heller utstyret og skaffer kule kit-armors med matchende deler osv.

Ikke se ut som et glitrende lappeteppe som springer rundt. Jeg greide til slutt og droppe ubersverdene jeg fikk i slutten av Tribunal, rett og slett fordi jeg hadde halve spillet igjen i vanlige Morrowind, og det ble håpløst ubalansert.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Men jeg trenger litt hjelp... litt OT da men.. (sorry!)

 

Jeg er en High Elf med Atronach (stjernetegn), og da får jeg Stunted Magicka! Altså, min magicka kan ikke restes tilbake, den må draines fra spells som motstanderen caster..

 

Så da vil jeg ha Restore Magicka spell'en!

 

Noen som veit hvor den kan kjøpes?

Tror ikke det er et spell. Altså, du skal bruke magi på å få magi?

 

Men du kan jo lage dine egne potions, det gjorde jeg. De blir etterhvert MYE bedre og billigere enn kjøpe-potions. Dessuten har du jo Absorb Magicka 50 % med stjernetegnet ditt...

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Ja men jeg er HE samtidig som Atronach og da får jeg så inni granskauens mye Magicka!

 

Begynner med 270 vøtt...

 

Svarte.. Ingen som veit om å laga en spell med Construction Set da?

Det går sikkert an, men hvorfor skal du gjøre det da? Det ubalanserer jo hele spillet... Dessuten strider det jo imot all logikk! Jeg ville heller trent meg i alchemy, og lagd potions selv - eller kjøpt fra andre. Når du valgte The Atronach, så valgte du null magicka restoration!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...