Gå til innhold

Hvilke BF2 servere er bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, har spilt en del på BATTLEFIELD.NO.. synes den er bra...

om du synes battlefield.no serverene er bra så er det vel bare en vei å gå.. oppover :p

Liker faktisk best engelske servere, får kanskje 20-30 mer i ping, men er verdt det :)

Skrevet

Off tp. klarer dere å filtrere etter navn? Etter den nye patchen funker ikke det lenger for meg.. Må sortere etter alfabetisk rekkefølge for å finne servere :\

OT; Styr langt unna catch, er bare tull der, broadpark har jeg gode erfaringer med. Ellers kan du prøve litt forskjellige, så lenge pingen er under 70\80 så skal du klare deg (selv om optimalt er under 50)

Skrevet
Off tp. klarer dere å filtrere etter navn? Etter den nye patchen funker ikke det lenger for meg.. Må sortere etter alfabetisk rekkefølge for å finne servere :\

Fjern populated og not full alternativene..

Skrevet (endret)

Fjern populated og not full alternativene..

340235,1+pant ganger takk men er du sikker på at vi snakker om samme "problem" her? Spillet kresjer når jeg prøver meg.. Ikke bare at ingenting dukker opp.

Endret av r0zie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...