Gå til innhold

Uhell eller ikke , straff !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det du sier er at i en rettsak ville det vært logisk å være skyldig til det motsatte er bevist............

Clever man...

Motsatte gjelder forøvrig etisk over hele linjen hvor enn du setter teorien ut i praksis

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Idioter.....Dette er ingen motorvei eller retsal...Det er et spill!!! Dere må da klare og skille mellom spill og virkelighet?!?

derfor du straffa meg igår? du sa du trykte feil...

Skrevet

jeg straffer folk hvis jeg ser de skyter mot meg bevisst på litt avstand(for da har de ikke unnskylldning for å si at de ikke ser navnet mitt) Men jeg starffer ikke folk hvis de kjører over meg, treffer meg ved uhell, styrter meg osv.

Skrevet

Ser alltid an situasjonen. Synes faktisk det har blitt litt bedre etterhvert. Ikke så mange hjernedøde idioter som bare punisher helt uten videre.

Skrevet

spillte nettop...sto en kis å skøyt meg...jeg tilgidde han, tok et lite skudd tilbake etterpå....han tilgidde ikke meg...jeg synes fortsatt folk er fælt til å punishe!!!

Skrevet
spillte nettop...sto en kis å skøyt meg...jeg tilgidde han, tok et lite skudd tilbake etterpå....han tilgidde ikke meg...jeg synes fortsatt folk er fælt til å punishe!!!

Men du ber jo om det også da....

Hvis noen skyter på deg, be dem stoppe (noe som faktisk skjer automatisk). Hvis de dreper deg, og det ser ut som om det var med overlegge, punish. Hvis ikke, forgive.

Men hva du enn gjør, ikke bruke "øye for øye, tann for tann" metoden.

Hva får du ut av å skyte på en annen medspiller (på samme lag)? Muligens er det dine skudd som gjør at personen akkurat ikke greier å ta over et flagg, sprenge en radar e.l., og alt fordi du ikke har funnet ut at det er fienden du skal skyte på...

Personlig tilgir jeg alt så lenge det ikke virker som om det skjedde med overlegg.

Dog er det lov til å se hvor man kjører, slik at man ikke kjører over en person som kommer løpende over en plass, og hvor kjøretøyet har god mulighet til å svinge utenom. Dvs. hvis du av en eller annen grunn skulle kjøre med turret/fokus/whatever et annet sted enn rett frem, følg med på radaren! Gjerne zoom inn slik at du kan se bedre.

Skrevet

De som velger 'punish' hemningslöst ser jeg på som laverestående individer og ser ned på dem.

Velger automatisk 'forgive' forutom de gangene jeg er helt sikker på at det var en TK med vilje. Har faktisk opplevd noen ganger å bli takket for at jeg ikke har valgt 'punish' mot noen som tk'ed meg på skikkelig dumme måter hvor de burde ha visst bedre men uten a de var meningen. Slikt varmer og veier opp for de 'punish' jeg selv får i mot meg til tross for at jeg er så uskyldig som det f..n i meg går an å bli. (f.eks. når jeg kommer kjörende i en jeep og en spiller plutselig lander i fallskjerm foran meg og blir overkjört, og straffer meg. *sukk*)

Det gleder meg når jeg leser innlegg av spillere som velger 'forgive', viser at det fortsatt finns håp.

Skrevet

Jeg savner skikkelige admins.. i går når jeg spilte så rappa jeg flyet rett foran trynet på en fyr (han hadde kresja det sikkert 10 ganger løpet av 5 minutt) og han ble fly forbanna såklart, og gjorde sitt beste for å være i veien, han la seg ned foran flyet mitt og bare venta på at jeg skulle kjøre over, jeg venta litt for å se om han kom til å gå vekk, men nei faen heller tror du ikke kompisen hans kommer og legger seg ned og?! Ok til helvete tenker jeg og kjører før det kommer fler sauer og legger seg foran flyet mitt, jeg knerter selfølgelig begge to og de tar SELFØLGELIG punish og jeg sitter med lattis score..

Jeg blir såklart irritabel, så når jeg ser at jeg ligger bra i luften med flyet skriver jeg så fort jeg kan noe som "<nick> & <nick> wtf u doing dont lay infront of my airplane when im about to take off, and then punish ME for it!"

hva får jeg i svar?

"You stole my airplane!"

"<nick> has casted a kickvote"

Etter litt gauling fram og tilbake der jeg faktisk prøver å skrive på en saklig måte hva han gjorde osv så spretter det en admin, og han sier "It was <meg> who stole my airplane and then teamkilled me and my friend!" og før jeg fikk sukk for meg var jeg kicket og bannet og naglet på kors og hele pakka..

Noen ganger er det liksom bare nok.. tror ikke jeg gidder å spille mer på en stund

Skrevet
Noen ganger er det liksom bare nok.. tror ikke jeg gidder å spille mer på en stund

Man har virkelig ikke sett the dark side of BF2 før en har prøvd å fly litt. Er alltid noen som må krangle om fly og det er jo ikke grenser for barnsligheter. Har til og med sett en Commander som la seg ned på rullebanen. Hva i svarte skulle han opp og fly etter i første omgang ?

Det er nesten som en får lyst å innføre en bok over folk som fortjener bank. Evt en server som har svarteliste over slike idioter, om en tenker litt mer realistisk. Er kanskje ikke lov på ranked? Men der hadde jeg spilt..

Skrevet
Idioter.....Dette er ingen motorvei eller retsal...Det er et spill!!!  Dere må da klare og skille mellom spill og virkelighet?!?

Det var nemmlig ikke jeg...Har ikke inst. BF2 enda :p

Skrevet
Idioter.....Dette er ingen motorvei eller retsal...Det er et spill!!!  Dere må da klare og skille mellom spill og virkelighet?!?

Det var nemmlig ikke jeg...Har ikke inst. BF2 enda :p

ånei :blush: .

avataren din ligna torstein ok sin :wee: . så trodde du var han.

Skrevet

Tja, den holdningen som topicstarter har kan vel beskrives som typisk norsk.

"Når alle andre gjør det, så skal jaggu meg jeg gjøre det også".

Derfor holder jeg meg langt unna norske servere når jeg spiller BF2.

Jeg har funnet en metode som er fin til å få folk til å stoppe å dele ut straff for uhell. Da legger jeg alt annet til side og dedikerer runden til å gjøre "livet" surt for den som punish. Når de hopper inn i et kjøretøy, så sørger jeg for å stå i veien slik at jeg dør, og kan utdele den vel fortjente straffa. Det er det eneste de forstår.

Skrevet
Man har virkelig ikke sett the dark side of BF2 før en har prøvd å fly litt. Er alltid noen som må krangle om fly og det er jo ikke grenser for barnsligheter. Har til og med sett en Commander som la seg ned på rullebanen. Hva i svarte skulle han opp og fly etter i første omgang ?

Det er vel en av svakhetene med poengsystemet i BF2. En commander for x2 score hvis laget vinner, derfor signer de opp som commander men spiller som vanlig. Håper de endrer dette slik at kun commander-poeng blir x2 hvis laget vinner.

Skrevet
Det er vel en av svakhetene med poengsystemet i BF2. En commander for x2 score hvis laget vinner, derfor signer de opp som commander men spiller som vanlig. Håper de endrer dette slik at kun commander-poeng blir x2 hvis laget vinner.

afaik så er det slik nå. Commander får ikke mer poeng å av løpe rundt og skyte ting / cappe flagg. Akkurat som Commander egentlig ikke får noe utav å bruke arty.

Skrevet

Er ofte eg seier sry når det er mi eiga skuld at eg blir teamkilla :p

Som når eg går ut av ein bil og sjåføren køyrer over meg, eller eg springer over vegen osb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...