Gå til innhold

Aerocool Coolpanel


Anbefalte innlegg

Går det an å mekke ett PCI deksel selv kanskje, og hvor får en delene fra (hvilke deler trenger man)?

 

Noen strømforsyninger har strømuttak eksternt, men det blir jo ikke optimalt med en ledning for strøm som kommer fra baksiden, og SATA signalene fra fronten.

 

Kan jo håpe på at de modifiserer den, og gir ut en ny modell som er bedre egnet. Hva med SATA kontaktene, for disse ser ut som slike interne koblinger, er det slike koblinger? Det ser ut som de får litt støtte fra kantene slik at en slipper å ha de nyeste SATA koblingene der. Er de nyeste SATA koblingene som en etterhvert ser "mange" av på hovedkortene helt kompatible med den gamle plugg standarden?

 

Det er kanskje noen som hadde ønsket seg ekstern SATA kobling slik som en finner på enkelte harddisk-"kabinetter". De fleste er vel sikkert storfornøyde med de SATA tilkoblingene som det er tilrettelagt for her likevel (bortsett fra strømtilkoblinger).

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer som medarbeider Natrium. Kansje noe jeg burde fått med meg før? vel vel..

 

Håper og tror du kanskje kan bli et nytt friskt pust for overklokking.no :)

 

btw. har det noen gang vært en skribent som er så ung av alder? Du gikk vel ut av 10. i år, noe som har gått frem av diverse innlegg. Bra!

Lenke til kommentar
Gratulerer som medarbeider Natrium. Kansje noe jeg burde fått med meg før? vel vel..

 

Håper og tror du kanskje kan bli et nytt friskt pust for overklokking.no :)

 

btw. har det noen gang vært en skribent som er så ung av alder? Du gikk vel ut av 10. i år, noe som har gått frem av diverse innlegg. Bra!

Hehe, takk :)

 

Vel, det har vel aldri vært noen offisiel sak rundt dette :)

 

Ikke at jeg skal si noe sikkert, men jeg tror jeg er en av de yngste, ja. Begynner på vgs om noen dager :)

 

 

ice_cube: Det finnes ingen sett med kabler til denne. Du må i såfall kjøpe enkeltkabler.

Det som jeg tror er mest sannsynlig er nok at du må kjøpe kontaktete og lodde overganger selv. Man kunne håpet at Aerocool kunne ha solgt et slikt kit, men det er desverre ikke å finne atm.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...