Gå til innhold

Bærbar pc til max 10000


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg bærbar nå.

Krav: - Den må takle World of Warcraft brukbart, helst laggfritt i MC

- Den må ha trådløst nettverkskort

- Siden jeg skal kjøre WoW bør skjermkortet være brukbart

- 512 mb ram

- 40gb harddisk, bør være 60gb

 

Noen forslag? Eller kommentarer?

Takk for all hjelp :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desktopprosessor da...

 

Kan glemme å ha lang batterilevetid og du kan nesten steike egg på touchpadden...

Det er ikke desktop-prosessor! ;)

 

Desktop A64 trekker 89w, mens Mobile A64 trekker ca. 62w og DTR A64 trekker 81w, er usikker på hvilken denne har. Men varmt og dårlig batteritid, ja. :)

Lenke til kommentar

Er det 1557GLS du mener darkness? Hva mener du med laggfritt? Kan jeg queste uten at det lagger? Lagge i MC kanskje?

 

Angående Acer. Batteritid har ikke så veldig mye å si for meg, kommer mest til å bruke den når jeg har stikkkontakt. Men vil den bli så varm at det går utover levetiden på maskinen?

Lenke til kommentar
Er det 1557GLS du mener darkness? Hva mener du med laggfritt? Kan jeg queste uten at det lagger? Lagge i MC kanskje?

 

Angående Acer. Batteritid har ikke så veldig mye å si for meg, kommer mest til å bruke den når jeg har stikkkontakt. Men vil den bli så varm at det går utover levetiden på maskinen?

Jeg snakket ikke om noe spesiell laptop. Uavhengig av merke og modell, så bør du ha mer enn 512mb RAM. Det kommer an på hvor du quester. Litt lagg kan alltids forekomme uansett hvilken PC du har (her spiller jo Internettlinje inn, i tillegg til andre faktorer), men 512mb er uansett et minimumskrav. Det tilsier at du BØR ha mer enn 512mb.

Lenke til kommentar
Er det 1557GLS du mener darkness? Hva mener du med laggfritt? Kan jeg queste uten at det lagger? Lagge i MC kanskje?

 

Angående Acer. Batteritid har ikke så veldig mye å si for meg, kommer mest til å bruke den når jeg har stikkkontakt. Men vil den bli så varm at det går utover levetiden på maskinen?

Jeg snakket ikke om noe spesiell laptop. Uavhengig av merke og modell, så bør du ha mer enn 512mb RAM. Det kommer an på hvor du quester. Litt lagg kan alltids forekomme uansett hvilken PC du har (her spiller jo Internettlinje inn, i tillegg til andre faktorer), men 512mb er uansett et minimumskrav. Det tilsier at du BØR ha mer enn 512mb.

Det er jeg enig i at man bør ha mer en 512MBram :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...