Gå til innhold

Tips til DVDskap noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hylla under der hvor Tv`en står oppå begynner å bli full av PS2-spill og DVD-filmer. Så da lurte jeg på noen har et tips til et passende hylle/skap for DVD-filmer? Må ikke være for stort, da jeg ikke har så veldig stor plass der jeg "leier" rom og bør ikke være for dyrt. Maks rundt 5-600kr. Har sett litt på hjemmesiden til IKEA bla, men fant ikke noe særlig der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut "Benno" fra IKEA, den kommer både som CD/DVD-søyle og Vegghylle.

CD/DVD-søyle:

27455_PE060834_S3.jpg

Vegghylle:

00337_PE057545_S3.jpg

De to koster 200,- og 235,-

Jeg har 3 av den første (annen finish som koster ca 300,-) og 4 av den andre. Knallprodukt. :D

Skrevet

Har akkurat kjøpt to av den første, fantastiske hyller.

BTW: ikke prøv å få opp pappen ved å bryte ene siden på hylla utover, den kan lett knekke på midten :blush:

Skrevet (endret)

Takker LarsP :thumbup: Blir nok en slik på meg når jeg får første lønna mi i september om ikke før.

Edit: Det blir nok en med eikefiner, den står mest i stil med resten av møblene og romme mitt. Prisen på 345kr er heller ikke så ille.

Endret av Zemeckis
Skrevet
Takker LarsP :thumbup: Blir nok en slik på meg når jeg får første lønna mi i september om ikke før.

Edit: Det blir nok en med eikefiner, den står mest i stil med resten av møblene og romme mitt. Prisen på 345kr er heller ikke så ille.

Jeg har eikefiner-utgaven. Tro meg, du kommer ikke til å angre. Det er et knallprodukt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...