Zemeckis Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Hei Hylla under der hvor Tv`en står oppå begynner å bli full av PS2-spill og DVD-filmer. Så da lurte jeg på noen har et tips til et passende hylle/skap for DVD-filmer? Må ikke være for stort, da jeg ikke har så veldig stor plass der jeg "leier" rom og bør ikke være for dyrt. Maks rundt 5-600kr. Har sett litt på hjemmesiden til IKEA bla, men fant ikke noe særlig der.
Xander^ Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 (endret) Pakk ned de du ikke ser/spiller så ofte. Så kan du pakke de opp ved en senere anledning Endret 2. august 2005 av Xander^
LarsP Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Sjekk ut "Benno" fra IKEA, den kommer både som CD/DVD-søyle og Vegghylle. CD/DVD-søyle: Vegghylle: De to koster 200,- og 235,- Jeg har 3 av den første (annen finish som koster ca 300,-) og 4 av den andre. Knallprodukt.
lceman™ Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Har akkurat kjøpt to av den første, fantastiske hyller. BTW: ikke prøv å få opp pappen ved å bryte ene siden på hylla utover, den kan lett knekke på midten
Zemeckis Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 (endret) Takker LarsP Blir nok en slik på meg når jeg får første lønna mi i september om ikke før. Edit: Det blir nok en med eikefiner, den står mest i stil med resten av møblene og romme mitt. Prisen på 345kr er heller ikke så ille. Endret 2. august 2005 av Zemeckis
LarsP Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Takker LarsP Blir nok en slik på meg når jeg får første lønna mi i september om ikke før. Edit: Det blir nok en med eikefiner, den står mest i stil med resten av møblene og romme mitt. Prisen på 345kr er heller ikke så ille. Jeg har eikefiner-utgaven. Tro meg, du kommer ikke til å angre. Det er et knallprodukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå