SacrefiZer Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 (endret) Hei, har fått en sang av et lokalt band som har spilt inn en sang på rockeverkstedet i nærheten her, Jeg skal legge den ut på nettet så folk kan laste ned den, og de vil ha den som .MP3 men jeg får ikke gjort om den... Det kommer opp at fila er beskyttet med DRM.. Har prøvd alle disse programmene: All To MP3 Converter Audio Conversion Wizard Fast Audio Converter Advanced WMA Workshop dbPowerAMP Noen som kan hjelpe meg med å fjerne sperra? Takk for hjelp. Mvh. SacrefiZer EDIT: Innlegg nummer 200 Endret 9. august 2005 av SacrefiZer
Blåbær Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Det er jo det drm er for. For å stoppe tilgang til filer når man ikke vil det. Eventuelt kan du spille den og ta opp lyden med en lydredigerer for så å lagre den som mp3 fil.
Tordenflesk Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Eventuelt kan du spille den og ta opp lyden med en lydredigerer for så å lagre den som mp3 fil. Skjønner ikke vitsen med DRM når det er såpass lett og "cracke" det.
SacrefiZer Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Eventuelt kan du spille den og ta opp lyden med en lydredigerer for så å lagre den som mp3 fil. Hvilket lydredigerings program da? Har ikke så mye peiling på det.. Takk for svar.. Mvh. SacrefiZer
Blåbær Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 soundforge koster unødvendig mye penger og har funksjoner du aldri kommer til å bruke. Søk heller på audacity, gratis open source program.
SacrefiZer Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Må jeg ta opp med mic'n min da eller? Blir ikke det litt dårlig kvalitet da? Takk for svar Mvh. SacrefiZer
jorgis Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Dette er vel et klassisk eksempel på hvor lite vi egentlig vil ha DRM, og hvor mye det faktisk ødelegger for forbrukerne.
Tordenflesk Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Må jeg ta opp med mic'n min da eller?Blir ikke det litt dårlig kvalitet da? Takk for svar Mvh. SacrefiZer Bare å ta opp fra Wave-out eller lignende det.
Blåbær Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Er nok det som er fremtiden. Regner nok med at om noen år så kommer det være spillere som bare spiller musikk som inneholder drm. dessverre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå