Gå til innhold

F.E.A.R demo ute-link i første innlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
@Jarek: vi har ganske lik hardware! hvor bra grafikkinstillinger kunne du bruke?

Hm, nei si det.. Testa egentlig ikke ut hvor mye eg kunne "presse" den.. gi meg 2 sec..

-Jar

Skrevet
[iC,05/08/2005 : 22:14]
nå fikk jeg løpt gjenom demo'n, er for trett til å begynne å utforske,

selve feelen i spillet er veldig god, håper bare det kommer noe litt lysere brett i hele spillet, da jeg fikk litt doom feel med mørke og lommelykta, syns også selve skyte delen var litt kjedelig, våpene føltes så fake ut, litt vansklig å sette helt ord på det, men var loksom ikke helt kult, men kule hullene i veggen var tøffe, for komme med en lenge post når jeg får testa det skikelig i mårra

HVA?! Du må være trøtt!

Hva mener du med at våpnene føles så fake ut? De finnes jo ikek i virkeligheten, så de MÅ jo være fake da (Spas'en finnes). :huh:

Dessuten, hva mener du med at skytinga var kjedelig? Hvilke spill er det som har mer eksplosive og mer effektpregede shootouts da? Vennligst finn dem frem, for de MÅ jeg bare prøve!

Fanken, F.E.A.R. kommer til å gjøre meg skikkelig bortskjemt når det komemr til spill. Nå kommer jeg til å synes alle spill som ikke har like mye effekter bare er piss. :(

syns våpene blir veldig quake 3.

greit å ha noen sefi våpen, men syns det ble litt mange, eneste våpene som var ca. normale var pistolen(glock wannabie) og spas'n

syns de kunne ha gjort en fake mp5 om til en ekte, og den rare hk tingen om til en g36. railguns osv har jeg ikke noe sannsen for,

og når det kommer til selve shotouts'ene blir våpene veldig statiske, de bare spytter ut traser round i en liten sirkel.

syns faktisk shotouts i MP 1 og 2 er tøffest, der man ikke ser kulene før veggen bak forsvinner i røyk fra treff. nei våpene var for quake 3 for meg. men historien grafiken og andre tøffe ting gjør at jeg nok kommer til å spille demo'n my. og kjøper nok spiller

Joda. Rail-gunner'n er vel litt for futuristisk.

Noe jeg også stusset litt på er det faktum at du finner sånne health-boosters rundt omking.

Det ssynes jeg blir litt teit. Om det finnes slike, hvorfor tar ikke da bare FEAR-folka og pumper hovedpersonen full med dem slik at han blir udødelig? (når de ligger i kloakken sånn, kan jeg umulig tro at de koster så mye).

Det blir litt for "1999-FPS"-style. På den tiden (og egentlig enda) fant man liksom sånne health-pickups og slike ting lagt til der sånn at du med hensikt skal få dem.

Men jeg tror egentlig dette med at det var så mange våpen i demoen kun er for å vise frem. Jeg tviler sterkt på at man får den rail-gunner'n såpass tidlig i spillet.

Tror (og håper) fullversjonen vil være endret på det stadiet.

Skrevet

Bra spill for all del. Men det var noen bugs her og der. For eksempel skyggen var ikke på veggen men som en mørk mann som av og til følgte etter meg. Ellers så vil jeg legge til at skygge effektene var ganske bra,

Jeg kunne bara kjøre med medium grafikk :cry:

Men det gikk på sett og vis greit med high og.... :thumbup:

Skrevet

Tja, ganske greit dette her. Jeg mener det er en ripoff av "Breakdown", utrolig bra spill til xbox. Grafikken var jo kul i slowmo, men liker ikke våpnene fordi de føles så pinglete ut. Det virker også som om det er en liten delay i skytingen etter du har trykket.

Sånn ellers hakker det rimelig bra i 1024*768, ligger vel på 10-20 fps tenker jeg, er i allefall slik det føles. Greit nok at det skal være bra grafikk og slikt, men jeg synes ikke det er så veldig mye bedre enn hva Doom 3 hadde f.eks, og der kjørte jeg det en del bedre i 1024 enn det fear gjør.

En annen ting er at mapsene er små, bare trange ganger og sånt, samtidig som skalaen på ting virker litt fubar noen ganger.

Likte dette lille jentegreiene, og ble rimelig bra skremt når han fyren kom gående mot deg i bunn av stigen, tenkte at det var en zombie eller noe men han tok jo ikke skade.

Siden jeg synes det er ripoff så føler jeg liksom at dette har jeg spilt før, det er mye bedre grafikk og slikt, men det blir bare det samme som før. Ser noen skriver at dette er en revolusjon, da kan ikke de ha spilt mye spill siden HL kom ut...

Skrevet (endret)
Hm, nei si det.. Testa egentlig ikke ut hvor mye eg kunne "presse" den.. gi meg 2 sec..

-Jar

ok :)

er foresten bare 1% igjen! altså litt under 3min!!!

har aldri gledet meg sånn til en demo!

edit:

der var den nede! natta folkens! tviler på at jeg kommer til å snakke no mer her før i morra :thumbup:

Endret av headcleaver
Skrevet (endret)

-Jar

ok :)

er foresten bare 1% igjen! altså litt under 3min!!!

har aldri gledet meg sånn til en demo!

Display: 1280x960

Computer: High

Graphic: Custom

Det der kjører glatt. Sette det opp par hakk til.. 2sec

Hm, fikk ikke Computer opp på Maximum.. Ville liksom ikke godta det og skjermkortet vil ikke opp @ High+ Men ser bra ut!

-Jar

Endret av Jarek
Skrevet

Der var jeg igjennom demoen. Ikke store sjokk. Men grafikken var bra. Noe av det beste AIen jeg har sett. Å det var på snittet høy klasse over spillet. Så da gjenstår det bare å si en ting

Me love plasma rifle :love::love:

Skrevet

Humm...rett etter at jeg drepte den store robot-tingen gikk jeg inn i et slags rør, så hang spillet seg litt, og så ble det bekmørkt, men jeg kunne røre meg. Ingenting grafikk whatsoever. Ikke engang menyen fikk grafikk når jeg trykker Esc.

Snodig..men vi snakker jo om en Alpha-versjon her da.

Kjører forresten på max setttings 1024x768 uten problemer..alle effekter på maximum. Jeg har AMD XP 2600+, 1GB RAM, Soundblaster Audigy 2, Radeon 9800 Pro. Ser ut som det er nok i massevis til å kjøre full settings hos meg.

Får vel prøve en gang til og se om jeg kommer forbi samme punktet.

Combat er veldig kult da..snasen AI og stilig Bullet time-effekt.

Skrevet

sinnsykt kort, men utrolig fett samtidig.... shit nå fikk jeg ikke mye lyst til å selge stasjonære pcen... lap'en måtte kjøre det i 800x600 low for at det skulle gå greit..

Skrevet

hadde litt problemer med å komme inn i windows etter installasjonen jeg :dontgetit:

måtte restarte 2 ganger før den kom forbi lodingen som er før innlogging.

men når jeg fikk testet det! å fy!

det var sinnsykt bra! og ja, jeg skal tilstå, det var skummelt!

til dere som sier at man ikke kan skyte av lemmer:

bilde av et avsprengt hode(hångranat)

Skrevet
zeOx[' date=05/08/2005 : 23:57]
Snodig..men vi snakker jo om en Alpha-versjon her da.

det er ingen som noen sinne har snakket om at dette er en alpha.... :ermm:

Ikke? Mener jeg så det en plass..kanskje det var snakk om E3-demoen da.

Skrevet

det sto v1.0 retail på slutten nede i høyre hjørne når jeg var ferdig.. men satan, det gikk kaldt nedover ryggen når jeg plutselig så hu jenta når jeg skulle ned stigen.. :scared:

Skrevet (endret)

Hm...er jeg den eneste som kræsjer demoen etter å ha skutt den første robot-karen?

Btw, etter å ha sett endel japanske horrorfilmer blir man ikke særlig skremt av små jenter med langt hår foran ansiktet mere :) Men ekkelt er det.

Endret av Bitex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...