Gå til innhold

Benq T905, rødskjær


Memphis88

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en Benq T905 elkjop. Du finner den her og her.

 

Synes i grunn dette var et godt kjøp, med unntak av en ting: nede i venstre hjørne er det et parti med litt rødskjær. :thumbdown: Jeg legger ikke merke til det med mindre jeg ser direkte på området.

 

Er dette noe å levere den tilbake for? Kan det ha noe å si på "ytelsen"? Er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt det?

 

Ellers er det en god skjerm, og er bra til å vere så billig (i tilfelle noen lurer på det).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter og ser på samme skjermen akkurat nå, funker finfint her, og kontrasten er bra, men har ikke fått testet på spill ennå da nye pcen ikke er bygget ferdig så nå tester jeg den litt på labtop..

Ingen fargeproblemer eller døde pixler eller noe på denne..

Sjekk at skjermen ikke står for nær andre ting som kan gi stråling før du sender tilbake, om det ikke er problemet så skal det være bra nok til retur..

Lenke til kommentar

Skjermen fungerer fint i spill, det er ikke noe etterslep som jeg kan se.

 

Den er også fin å sjå film med, bildet er skarpt og fint. Det er også veldig lite gjennomskin fra lys bak skjermen.

 

Vil i grunn anbefale skjermen for de som ikke har for mye penger å rutte med.

Lenke til kommentar

Var på Elkjøp i dag men fekk ikkje

sjå skjermen. En av betjeningen hadde testa den men var skuffa.

Hehe, ja, de sleipingene på elkjøp er faktisk opplært i å snakke dårlig om de billige tingene deres for å selge de dyrere virker det som, er alltid sånn når jeg er på elkjøp for å kjøpe noe på tilbud ihvertfall :D

Sleipt men det er vel sånn de tjener penger..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...