Betroz Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Slenger inn et par bilder...Bildene er dog noe uklare, da de er tatt uten blitz. Ble bra det Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Fabelaktig skjerm! Veldig fin er den! Lenke til kommentar
Kattekok Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Flott skjerm, men er det noen steder som faktisk kan levere den? Ikke på lager noe sted.. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 16. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Flott skjerm, men er det noen steder som faktisk kan levere den? Ikke på lager noe sted.. 5162306[/snapback] Bestill direkte gjennom HP! Lenke til kommentar
Kattekok Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Men da blir den jo så dyr 9000,- får jammen meg være nok, spesielt med tanke på hvilken pris Dell sin 24" gikk for tidligere.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) ser veldig digg ut får nesten vann i munnen av å se far cry på den digre skjermen der.... men er 16ms bra nok respons tid da? bør det ikke være litt lavere for fps spill spes? synes det er merkelig at man ikke får skjermer til pc i denne størrelsen med lavere ms enda hdtver i større størrelser leveres med 8ms . Endret 20. november 2005 av 2mass Lenke til kommentar
apwr Skrevet 20. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Absolutt ikke etterslep å spore 2mass. S-IPS paneler egner seg svært godt til spilling, så 16ms på en slik skjerm er ikke et problem. Løp & kjøp! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 ahaa... jamen daså.. trodde 16ms var 16ms jeg, tenkte ikke på at det var annen type panel i denne men burde tenkt meg det når det er en såpass high end skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå