NightKeeper Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 (endret) http://www.thottbot.com/index.cgi?i=42055 Droppet visst av en random ku i Elwynn sies det.. Endret 1. august 2005 av NightKeeper
-=Toasted=- Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 nå sitter jeg her og håper indelig på at du som lagde denna posten ikke er seriøs... leet damage ftw....
Nstin Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 http://www.thottbot.com/index.cgi?i=42055 Droppet visst av en random ku i Elwynn sies det.. trudde den droppet av e1337er jeg...
Same- Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Nå trodde jeg kanskje det hadde droppa en legendary dagger, men nei da. Hva er vitsen med å lage en tråd hver gang noen legger inn noe fake på thottbot? "hahahhahaah 1337 droppper av en KU hører jeg så morr00"
Loeve Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Siden speeden er på 0 betyr vel det at man ikke slår med kniven?
mobilfreek Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 det er nok en fyr med privat server som bruker cosmos og thottbot derfor har denne daggern havna på thottbot
NightKeeper Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Nå trodde jeg kanskje det hadde droppa en legendary dagger, men nei da. Hva er vitsen med å lage en tråd hver gang noen legger inn noe fake på thottbot? "hahahhahaah 1337 droppper av en KU hører jeg så morr00" Hva, er det ikke sant?
The_WebWizard Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Nå trodde jeg kanskje det hadde droppa en legendary dagger, men nei da. Hva er vitsen med å lage en tråd hver gang noen legger inn noe fake på thottbot? "hahahhahaah 1337 droppper av en KU hører jeg så morr00" Hva, er det ikke sant? Såklart er den fake. Thottbot finner info'en sin via Cosmos og viss en person bruker Cosmos på en privat server så blir det også plukket opp... vips fake info på thottbot.
NightKeeper Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Nå trodde jeg kanskje det hadde droppa en legendary dagger, men nei da. Hva er vitsen med å lage en tråd hver gang noen legger inn noe fake på thottbot? "hahahhahaah 1337 droppper av en KU hører jeg så morr00" Hva, er det ikke sant? Såklart er den fake. Thottbot finner info'en sin via Cosmos og viss en person bruker Cosmos på en privat server så blir det også plukket opp... vips fake info på thottbot. Do`h
Darx* Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Skjønner ikke at folk gidder privat server, sett mange flere slike privat server våpen..
Anbefalte innlegg