Zamoht Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 En av de få som har nådd Warlord rank på min server er warlock, så det skal ikke forundre meg at det er en fin endgame klasse...
Loeve Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 (endret) En destruction-warlock kan sikkert funke fint i PvP, men jeg har store problemer med å se for meg at en affliction-warlock skal rocke WSG fullstendig. DoTs er generelt kjipe i PvP. BG handler jo like mye om dedikasjon og ferdighet som klasse allikevel. Endret 1. august 2005 av Loeve
usæl-gesæl Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 skjønne svæært lite... jaja level 16 orc warrior og happy
Licht Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Zomg og i 1.7 blir Conflagrate Buffet! Instant Cast og mer damage, og litt høyere mana cost! Imba omgomg. På den annen side, du kan gjøre en del ting med en Destruction-build, siden du nå har enda en instant DD. Fear, Immolate, Shadowbolt, Searing Pain, Conflagrate, Shadowburn Om du har flaks og fear ikke bryter etter to sekunder...
Bamse_ Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Om du har flaks og fear ikke bryter etter to sekunder... Noe som skjer 8 av 10 ganger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå