Cultofluna Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Har endelig skaffa meg 3D Studio Max igjenn, men trenger litt hjelp for å komme skikkelig igang.. Noen som vet hvor jeg kan finne (helst gratis) tutorials til programmet? Har tenkt å starte opp med å prøve å tegne hus og landskap, og senere kansje litt biler og bildeler.. Noen som har en ide om hvor jeg kan finne det?
jh_ Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Tutorials finner du en hel haug av hvis du søker litt på google ja, anbefaller deg forøvrig www.storedyret.com, det er et norsk forum hvor du kan spørre om hjelp til alt fra 3d modelering til videoredigering.
Cultofluna Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Skrevet 31. juli 2005 Noen som vet hvordan jeg får ett *.gif bilde til å bli blueprint da? finner ikke utav det
jh_ Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Noen som vet hvordan jeg får ett *.gif bilde til å bli blueprint da? finner ikke utav det Et blueprint er noe man bruker som referanse innen 3d modelering. Et blueprint er i seg selv en kopi av originalen. Hvis du lurer på hvordan du skal få et .gif bilde til å bli et map i 3ds max, så gjør du følgende; - Trykk på "m" for å få opp map editoren - Utvid "Maps" -seksjonen - Trykk på "None" på diffuse color - Velg bitmap - Velg "All formats" under filtype - Velg .gif -bildet du skal ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå