Gå til innhold

hakker henger 7800gtx


Anbefalte innlegg

Hei vet ikke om dette er rett plass men prøver.

sliter en del med at det hakker/henger noe jævlig i bf2. Er det noen som har noe forslag til hva dette kan skyldes??

 

Amd 64 3200 venice

ocz 1024 rev2

xfx7800gtx

Abit an8 fatality

 

har nyeste drivere til hk og skjermkort

nyeste bios

 

Har en kompis som kjører på high med x800pro,3700 san diego og noen sure pc 2700 (1024) det går helt knirke fritt.

Endret av Larsmoen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke helt det med at man trenger 2048 med ram for kjøre bf2 men men.

 

jeg har 1024 twin mos 3200 og amd 64 4000+ @ 3100 med ett 6800ultra som kjøres på windows xp-64 og har ingen problemer i maks innstillinger.

 

hakker litt når det er meget mye som skjer på serveren med mange spillere på en gang, men det er sjelden.

 

Og ikke hakker det mindre om jeg kaster inn "server-brikkene" heller (2X1024) som gir meg 3072 totalt med ram.

 

Så tror nok heller du bør se over alle innstillingene dine, g kanskje bytte driver. Ikke alltid siste driver som gir best resultat.

 

Ellers lykke til med ett knall spill om du får det til å virke som det skal uten lagg.

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke helt det med at man trenger 2048 med ram for kjøre bf2 men men.

 

jeg har 1024 twin mos 3200 og amd 64 4000+ @ 3100 med ett 6800ultra som kjøres på windows xp-64 og har ingen problemer i maks innstillinger.

 

hakker litt når det er meget mye som skjer på serveren med mange spillere på en gang, men det er sjelden.

 

Og ikke hakker det mindre om jeg kaster inn "server-brikkene" heller (2X1024) som gir meg 3072 totalt med ram.

 

Så tror nok heller du bør se over alle innstillingene dine, g kanskje bytte driver. Ikke alltid siste driver som gir best resultat.

 

Ellers lykke til med ett knall spill om du får det til å virke som det skal uten lagg.

ja faktisk... vist man kjører X-64bit edition av Windows, så slepper man minne problemene. Har gjort det selv, grafikken ser faktisk mye bedre ut da å :p

 

**skulle ha sakt det til mange andre før :innocent:

 

Men har nå bestilt et OCZ 2048mb kit fra OCZ uannsett jeg da, trenger det.

Lenke til kommentar

sitter her nå med en kompis han har:amd 3700 sandiego x800 pro twinmos pc2700

og kjører alt på high 6xaa 1024x768

og det går så og si helt strøkent.en annen ting er at oss han stilte alt seg på high når han instalerte spillet

 

oss meg går alt på midium og jeg kan bare velge mellom 2 og 4xaa

Amd 64 3200 venice

ocz 1024 rev2

xfx7800gtx

Abit an8 fatality

 

Kan vel si jeg griner blod :(

Endret av Larsmoen
Lenke til kommentar

haha... eg kjøre bf2 uten synlige problem (lag, hakk, etc.) på full me min (andre) pc me 3000+ winnie, 1gb kingston ram å 6800 ultra.. (allt uklokka) :tease:

 

forståkje heilt dn derre grensa somme nemner her.. :hmm:

 

:edit:

 

også min pc (sjå signatur) klarer bf2 me allt av grafikk-options på full (me virtuellt minne avslått vel å merke). ikkje annet enn av å til då hakker det, t.d. når ej snur mej med oversikt over heile bana + masse følk.. :p

 

:edit2:

 

altso, eg kjører med 1200xXXX (X=husker ikkje hva, vertfall det høgeste eg har muliheit til å ha) i oppløsning.. ;)

Endret av [NO]Eagle
Lenke til kommentar
kjører på high i grafikk.

Det sier oss ikke akkurat så mye, kjører du på 1600x1200 og alt på high? Og all AA og AF på fullt og det går fint ? Ingen tro på at du klarer det med ditt oppsett.

Hadde kanskje vært en ide å sagt hvilken oppløsning du har og om AA og AF er på . :roll:

Lenke til kommentar
Har en AMD 64 3200+ @2.6GHz, 1GB Corsair, 7800GTX. Det hakket hos meg og, inntil eg lånte 1GB RAM til og hadde 2GB samlet, da forsvant all hakking.

Kjører på 1600*1200 med all "eye candy" på fullt.

 

 

 

hvilke innstillinger sto bf2 på når du instalerte? har du mulighet til og sette på 6xaa i spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...