P-in-P Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 (endret) Jeg så nettopp en annonse på humor911 for siden Games199.com der det stod dette: Spill til PC, Xbox & PS2 Fra 19-199,- pr. spill. Fantastiske priser! Maks. 12,- frakt pr spill. Riiiiiight tenkte jeg og gikk inn og så at det faktisk var spill helt nede i 16 (!!!)kr! Er det demoer eller piratkopier det er snakk om her eller? Endret 31. juli 2005 av P-in-P
Goophy Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 De billige spillene er bare restvarer som de ikke får solgt sannsynligvis. Kjøper vel opp masse gammel dritt for en slikk og ingenting og selger det med litt fortjeneste.
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Vet du hvordan de "får det til"? Spill koster egentlig ingen ting å produsere. Det er distributør som delvis bestemmer prisen (basert på utgifter, det at de skal selge, osv). Noen spill får enkelte butikker kjøpt inn billig. Andre får de inn dyrt. Grunnen til noen av disse fullpris-spillene blir så billige er simpelthen fordi de vet at de MÅ sette ned prisen så mye for å få solgt det (da flere av dem er gamle). Du kan se på den siden at det er mange spill der som har normal pris.
P-in-P Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Så flere litt eldre perler jeg kunne tenkt å ha hatt (orginalt ) der jeg! Renegade, NFS4:Road Challenge, No One Lives Forever 2...
cheeplix Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Tusen takk for den linken. Her skal det handles gamlinger.
Luchy Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 takker også for linken. tror jeg må bestille noe nå
KayAU Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 For å svare på spørsmålet i tittelen: Eg har handla der fleire gonger utan vesentlege problem. I eit tilfelle sendte dei meg feil spel, men slikt skjer jo, og dei handterte det på ein skikkeleg måte. Ikkje noko som tydar på at dei ikkje er seriøse. Det er verdt å merke seg at dei sender frå Danmark, so dersom du handlar for over 200, risikerar du tollbehandling. Kay
Luchy Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Hadde ikke det vært seriøst så ville de neppe ha fått låv til å ha den siden
Hawkmoon Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg har også handlet der et par ganger, med varierende hell... En gang bestilte jeg et online spill, og når jeg fikk det var forseglingen brutt og cd-keyen borte... Jeg har også bestilt spill det viser seg at de ikke har/kan få tak i og det er rimelig irriterende... men når det er sagt kan du finne mange godbiter der til lave priser også
morningstar665 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg har ingen erfaring med den siden. Men selv bestiller jeg fra Canada www.videogamesplus.ca og www.dvdboxoffice.com . Dere kan jo se på prisene der. Sistnevnte link selger også musikk og filmer. Disse sidene lurer tollen for dere. De shippa min PSP med DHL og skrev verdien på 20 CAD utenpå pakka XD
Chaqwa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) Virker som games199 og Playx.no er det samme. Samme pris osv Begge sender produktene fra Danmark, og de har nøyaktig samme betingelser Endret 3. august 2005 av Spidy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå