Gå til innhold

Mimre over Goldeneye N64...


Anbefalte innlegg

Som jeg foreslo i en annen tråd så lager jeg en tråd der vi kan mimre over gamle Goldeneye N64, som kommer på 3.plass i lista over beste FPS-spill hos meg (BF1942 og BF2 kommer først).

 

 

Post gjerne historier fra multiplayer, morsomme glitcher du fant eller ganske enkelt en morsom hendelse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Complex er en ganske rå bane, med en del gode plasser til å campe på. Selv om at Camping er VELDIG feigt spør du meg!

Tror du mener facility, men nevermind!

 

Edit: Nei, det er en bane som heter Complex

Ahh... facility :love: vekker masse gode minner :love:

Husker godt da jeg først prøvde spillet. :love: Forelsket meg i facility ja. Men det var en måte for å komme seg opp i det lufteanlegget over dassen på. Men kan ikke helt huske hvordan man gjorde det igjen...Noen som husker det el?

Endret av Jekyll
Lenke til kommentar
Complex er en ganske rå bane, med en del gode plasser til å campe på. Selv om at Camping er VELDIG feigt spør du meg!

Tror du mener facility, men nevermind!

 

Edit: Nei, det er en bane som heter Complex

Ahh... facility :love: vekker masse gode minner :love:

Husker godt da jeg først prøvde spillet. :love: Forelsket meg i facility ja. Men det var en måte for å komme seg opp i det lufteanlegget over dassen på. Men kan ikke helt huske hvordan man gjorde det igjen...Noen som husker det el?

du skulle stå på dassen, ini hjørnet.. så trykke en av C knappene til siden. samt med joystikken så du (slidet til siden) mens du kikket rett opp...

 

var noe i den duren :yes:

Lenke til kommentar

Husker jeg og en kamerat hadde det veldig gøy. Vi spilte sånn at han ene var hvem han ville, brukte bare pumpehagle, mens han andre var Oddjob eller hva han het (han lille), og kunne bare slå. Han med hagle jakta på han andre, så kunne han siste slå, utrolig artig :p

Lenke til kommentar
Goldeneye var skikkelig morsomt ja, husker en gang på det office mappet, der det var ruter mellom noen rom og en kjeller i etasjen under, vi løp og løp etterhverandre, så fikk jeg tak i den rå pistolen og drepte han med ett skudd! ;)

Archives ja, den var gøyal!

 

Husker en gang jeg hadde Golden Gun og så var det en kompis som campa, men glemte at han var synlig ovenifra....

Lenke til kommentar

Dro det fram igjen for 2 uker siden for en kveld med gutta. Det vekte mange gode minner, men var litt skuffende i forhold til hvordan jeg husket det. Og det gjelder spesielt frameraten i multiplayer. Men øynene våre vendte oss snart til det, og da var og ble det fryd og gammen til langt på natt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...