Gå til innhold

Jessica Simpson tråden.

MagnusW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at det ble opprettet en Britney tråd og JS ble nevnt, fikk jeg lyst til å starte en tråd om henne...

Jeg synes hun er x1000 deiligere enn Britney. :love::dribble:

Noen som henger i meg på det!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søstera høres ut som om hun har en "Scream"-like stemmeforvrenger i halsen på negermodus, og JS selv er dum som et brød. Til tross for det finner jeg dem begge passe tiltrekkende dog. Ashlee er mer all-over pen, mens Jessica har en smud kropp.

Skrevet
Jessica er modellaktig.. Ashlee er mer rocka.. Jeg hadde hatt problemer med å velge :p

Jeg har ikke noe problem med å velge, Ashley er 100 ganger finere en Jessica. For å være helt ærlig så finner jeg jessica veldig lite tiltrekkende, hu er jo stokk dum som for meg en en major turnoff, også har blondiner og store pupper aldri helt vært min ting, foretrekker brunetter og litt mer "normal" størrelse :p

Skrevet (endret)
jeg klarer ikke rocka og punka jenter, som Avril Lavigne f.eks.

Hun er ikke rocka, hun er wanne-be-punk.

Jente som er tøffe og rocka/metal er Angela Gossow. Hun er RÅ! :D

Endret av TLZ
Skrevet
Jessica har digge pupper! :dribble:

Var det ikke for en liten stund siden en tråd hvor det virka som om alle guttene på forumet likte små pupper bedre enn store`?

Skrevet
Jente som er tøffe og rocka/metal er Angela Gossow. Hun er RÅ! :D

:love:

Anette, de løy nok for å virke mindre overfladiske ovenfor de to jentene som postet der.

Angående 'The Simpsons', for dumme for min smak, begge to.

Skrevet (endret)
Jessica har digge pupper! :dribble:

Var det ikke for en liten stund siden en tråd hvor det virka som om alle guttene på forumet likte små pupper bedre enn store`?

Her kommer de ut av nøtteskallene sine.

Ot: De som passer i håndflata, eller normale, er best. ;)

Endret av Hylo
Skrevet
Hva med et bilde av skjønnheten?

Girl power ;)

Må bare si at sånne tråder får meg til å føle at det ikke er håp for oss normale jenter som ikke har "gudinne"-kroppen til Alba, Spears eller Simpsons..

Skrevet
Må bare si at sånne tråder får meg til å føle at det ikke er håp for oss normale jenter som ikke har "gudinne"-kroppen til Alba, Spears eller Simpsons..

Jeg ville heller vært med deg enn noen av de nevt ovenfor.

Skrevet

jeg liker småe naturlige pupper :yes: og de er blondie :no: med sopp i hjerne..

Nei jeg har ikke imot blondie, men kjendis blondie ja..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...