Gå til innhold

Creative Zen Sleek


Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd å nedgradere firmwaren nei. Er du i det hele tatt sikker på at dette er mulig?

5024066[/snapback]

 

Hadde vært interessant å høre dine erfaringer hvis du har prøvd å bytte tilbake til opprinnelig firmware.

 

Har selv kjørt på den opprinnelige firmware hele tiden. Det blir spennende å se hva som kommer i neste oppdatering av firmware i 1.xx serien. Føler riktignok ingen prekære behov som bør utbedres, men det hender at firmwareupdates føler til forbedringer i ytelsen. Lyden kan vel knapt bli bedre enn den er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er den ukens tilbud på KOMPLETT igjen. Kr 1990. Denne anbefales alle som har behov for spiller med stor plass. Ser også den har fått svært gode tilbakemeldinger fra brukerne. En sammenligner med iPod, og sier at Sleek lett overgår iPod. Stemmer bra overens med mine egne erfaringer.

5052762[/snapback]

 

Legg merke til at det er 2. gang de har det tilbudet. Bra produkter selger bra. Say no more. :w00t:

 

De har vel solgt snart 1000 spillere eller mer....

Lenke til kommentar

Da er dockingstasjonen mottatt. Ble levert på døra. Meget godt kjøp; som tidligere nevnt kr 130 inkl porto. Sleeken ble veldig stilig når den står oppi stasjonen. Følger med ekstr usb-kabel. Enkelt og greit når jeg skal overføre filer eller lade. Bare å sette den oppi stasjonen. Den er også koblet til stereoanlegget. Vet ikke om det er tilfelle, men jeg synes filoverføringen gikk veldig raskt. Overførte 130 filer på ca ett minutt.

 

Anbefales alle med Sleek. Dette var prikken over i'en, nå er den komplett. Har sett at enkelte har terpet på den løsningen som var med to ledninger. Med denne slipper du alt dette.

Lenke til kommentar
Da er dockingstasjonen mottatt. Ble levert på døra. Meget godt kjøp; som tidligere nevnt kr 130 inkl porto. Sleeken ble veldig stilig når den står oppi stasjonen. Følger med ekstr usb-kabel. Enkelt og greit når jeg skal overføre filer eller lade. Bare å sette den oppi stasjonen. Den er også koblet til stereoanlegget. Vet ikke om det er tilfelle, men jeg synes filoverføringen gikk veldig raskt. Overførte 130 filer på ca ett minutt.

 

Anbefales alle med Sleek. Dette var prikken over i'en, nå er den komplett. Har sett at enkelte har terpet på den løsningen som var med to ledninger. Med denne slipper du alt dette.

5063704[/snapback]

 

Fikk du den på døra?? Hvilket firma leverte den og når? Min er ankommet oslo, men tror ikke den er kommet igjennom toll enda. :(

 

Mye kom tollen på forresten?

Lenke til kommentar
Siden jeg bare kjøpte denne, og den koster under kr 200, er det ingen toll på det. Men når du handler varer i utlandet, kan du benytte DENNE kalkulatoren for å beregne prisen inkl tollavgift.

5065915[/snapback]

 

Sant, kjøpte kontrollen med i tillegg. Ikke rart det drøyer da.

 

Men leverte posten den på døra ellerno?

Lenke til kommentar
Den ble levert på døra av Tollpost Globe. Når du kjøper flere ting samtidig, kan det være lønnsomt å sende flere bestillinger, hvis hver av varene koster under 200, men tilsammen over 200. Da slipper du toll.

5066515[/snapback]

 

Vet det med tollen, men gadd ikke bestille i 2 omganger. Tar lang nok tid som det gjør fra england.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg mottatt min Sleek. Har vurdert denne siden den først kom, og forrige uke dukket det opp et tilbud på kompett jeg ikke kunne si nei til! Kr 1.695,- må vel foreløpig være den billigste Sleeken i landet?? He he. Var jo selvsagt en demovare, men ut i fra det jeg kan se er den ubrukt.

 

Er så langt veldig fornøyd, selv om jeg er litt spent på batteriet. Har fiklet mye med den, og liker å bruke random funksjonen så det er nok ikke helt unaturlig at den ikke varer evig!

 

Ett spørsmål av litt mer generell art har jeg:

 

Blir batteriet dårligere av mye smålading? Det jeg først og fremst tenker på er når jeg kobler den til pc'n, og den begynner å lade med en gang.

 

Super spiller dette! I think I'm in love :love:

Lenke til kommentar

Enig med deg; en super spiller ;)

 

Tror ikke kapasiteten til batteriet tar noe skade av punktladning. Tror det viktigste er å lade den skikkelig første gangen. Dersom du kjøper dockingstasjon vil jo spilleren stadig vekk bli utsatt for slik type lading, og den ville vel ikke vært solgt hvis batterikapasiteten tok skade av det? Forøvrig et veldig godt kjøp :thumbup: Hender jeg kjøper demovarer selv også på komplett.

 

Anbefaler forøvrig dockingstasjonen. Den koster 130 kroner inkl porto. Noe av det geniale med den er at spilleren spiller av på et godt lydnivå uansett hvilket nivå volumet på spilleren står på. Du slipper dermed å justere volumnivået hver gang du skal koble den til stereoanlegget.

Endret av gustav
Lenke til kommentar
Kom over et par tester i "Forbruker" (Aftenposten). Her blir Creative Zen Sleek skrytt opp i skyene for sin lydkvalitet.

 

Spilleren får karakteren 5.gif

Til sammenlikning får den nye 60 Gb iPod karakteren 4.gif

 

De to testene finner du her: Creative Zen Sleek og Apple iPod

5166895[/snapback]

 

Apple kan ta seg en bolle...hehe :)

 

Lydkvalitet teller mye så bra de tok det fram i denne testen framfor andre tester...

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar

Det er med øreplugger som med alt mulig annet; du får hva du betaler for. Jeg er ikke glad i koss pluggene. All annen lyd forsvinner i en grøt av bass. Hvis du vil ha virkelig gode plugger vil jeg anbefale deg Shure E2c Se hva andre har skrevet om dem. Har selv shure E3c og er strålende fornøyd, men disse koster det dobbelte. Hvis du virkelig er opptatt av lyd, er kombinasjonen Sleek/Shure nesten uslåelig. Ser en kar som selger shureplugger på qxl nettauksjoner. Han selger E2c for ca 500. Det var ham jeg kjøpte hos, og er strålende fornøyd med handelen.

Det er min anbefaling dersom du vil ha plugger.

Lenke til kommentar

En plate kan være spilt inn med relativt høyt nivå på volum, mens en annen kan være spilt inn på et lavere nivå. Smart volum gjør at nivåforskjellen på volumet blir jevnet ut. Hvis du f eks har skrudd opp nivået på volumet for å høre på en sang som er spilt inn på lavt nivå, slipper du å få "sjokk" på neste sang som er spilt inn på høyere volum level.

 

Vanskelig å gi noe kort svar på forskjellen mellom e3c og e2c. Du får muligens mest for pengene med den billigste, mens du får det "lille" ekstra med e3c. Kan opplyse om at shure pluggene er mange proffesjonnele musikeres valg. De gir en veldig realistisk lydgjengivelse. Noen synes bassen er litt skuffende første gangen de tar pluggene i bruk, men så etter noen timers bruk, sitter de som en kule. Dette gjaldt også meg. Angrer ikke et sekund på de nesten 1000 kronene jeg ga for pluggene (på qxl - 400-500 kroner å spare i forhold til nettshop pris).

 

Du kan lese review på cnet E3c og E2c

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...