Xvani Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Hei, Jeg har en IBM C72 skjerm, som jeg ikke klarer å få installert som noe annet enn "plug and play" skjerm. Har dette egentlig noe å si? Har lett rundt på siden til IBM etter drivere eller noe, men jeg finner intet. edit: løste noen problemer _________________ PC spec Med XP (for support) - Ikke undervurder min manglende kompetanse [ Denne Melding var redigert av: Xvani på 2002-08-05 19:29 ]
Xvani Skrevet 5. august 2002 Forfatter Skrevet 5. august 2002 Hei, sorry for å bumpe! har nå "løst" noen problemer. Noen som kan hjelpe meg med å "installere" skjermen? Finnes det drivere til slikt???
Muffinman Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Hvis skjermen fungerer som P&P-skjerm, ser jeg ingen grunn til å forandre. Har faktisk hatt problemer med innstillinger på en Hansol-skjerm ved å bruke medfølgende driver, men det løste seg ved å la XP ordne biffen selv.
hasuwest Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Hei! Jeg har en gammel IBM maskin, og jeg fikk satt opp hz fra 72-75 ved å legge inn driverene til skjermen. Men ikke noe mere, med XP er det no problemo med Plug & Play.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå