Stian89 Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Hallo, jeg har for tiden en server stående å tikke, og på den bruker jeg bl.a programmet torrentstorm. Tingen er at jeg har satt serveren til automatisk å reboote annenhver dag, så den ikke krasjer over lengre tid. Dette funker fint, og jeg har satt torrentstorm til å starte automatisk med windows.. Tingen er at jeg vil at de torrentene jeg har i torrentstorm, skal begynne å lastes ned automatisk, etter en reboot, uten at jeg må gjøre noe fysisk selv.. Dette fungerer til en viss grad, da f.eks 3 av 7 torrenter begynner å laste ned, men resten bare står som "idle" og må startes manuelt.. Jeg trodde da bare det var å gå på options og sette opp "default maximum conections" til et høyre tall en hvor mange torrent filer jeg har, og at da alle automatisk begynner å lastes ned når programmet starter, men dette funker altså ikke.. Så, om noen har peiling på dette, setter jeg pris på innspill
Stian89 Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Prøvde bitcomet, men syns virkelig at torrentstorm er mye bedre, så om det finnes en løsning på mitt problem...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå