Gå til innhold

how to get to rank 14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahahahahhah! Den var utrolig bra. Godt det er finnes håndfast bevis på hvor intelligent hordespillere er :!:

(Det var en spøk, for de som ikke tok den, men en morsom film - det var det!)

Skrevet
Ahahahahhah! Den var utrolig bra. Godt det er finnes håndfast bevis på hvor intelligent hordespillere er :!:

(Det var en spøk, for de som ikke tok den, men en morsom film - det var det!)

pffft, unntaket som bekrefter regelen :p

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Har sett den før, men den er konge!

Skrevet

En får jo honor points etter hvor mye damage en gjør før de dør. Så om han gjorde mye damage på de først, så kan det være han fikk en del honor points :p

Om jeg husker rett så er det en vendor på The Twin Colossals i Feralas som selger fallskjermer :p De varer bare 10 sec da, men er greie å bruke rett før en treffer bakken.

Snakk med ei dame på bunnen som transporterer deg opp på toppen og kjøp av en mann der oppe. Bare ikke gjør samme feilen som meg å brukte den med en gang:P Leste ikke på den før jeg var dø :(

Skrevet
En får jo honor points etter hvor mye damage en gjør før de dør. Så om han gjorde mye damage på de først, så kan det være han fikk en del honor points :p

Om jeg husker rett så er det en vendor på The Twin Colossals i Feralas som selger fallskjermer :p De varer bare 10 sec da, men er greie å bruke rett før en treffer bakken.

Snakk med ei dame på bunnen som transporterer deg opp på toppen og kjøp av en mann der oppe. Bare ikke gjør samme feilen som meg å brukte den med en gang:P Leste ikke på den før jeg var dø :(

hehe, akkurat det samme gjorde jeg engang :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...