StarGazer Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Aner ikke om denne er posta før, mange har sikkert sett den, men sfw til dere! Morsom gnome banker dummer orcer i barrens! link
Dʋgɢtung Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Ahahahahhah! Den var utrolig bra. Godt det er finnes håndfast bevis på hvor intelligent hordespillere er :!: (Det var en spøk, for de som ikke tok den, men en morsom film - det var det!)
chokke Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Ahahahahhah! Den var utrolig bra. Godt det er finnes håndfast bevis på hvor intelligent hordespillere er :!: (Det var en spøk, for de som ikke tok den, men en morsom film - det var det!) pffft, unntaket som bekrefter regelen
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Har sett den før, men den er konge!
anon12234 Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 (endret) OLD!!, men utrolig artig. slow fall er så imba Endret 28. juli 2005 av Henrik2k
Exxonsen Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Denne dukker opp med jevne mellomrom på forumet, men er like gøyal hver gang :!:
herpel Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 OLD!!, men utrolig artig. slow fall er så imba Mulig jeg ikke er helt 1337, men hva betyr egentlig imba?
Craftweed Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Fulgte dere med på videoen så dere at han fikk bare en HK så han tjente seg ikke rik på honor akkurat
Mendel Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 En får jo honor points etter hvor mye damage en gjør før de dør. Så om han gjorde mye damage på de først, så kan det være han fikk en del honor points Om jeg husker rett så er det en vendor på The Twin Colossals i Feralas som selger fallskjermer De varer bare 10 sec da, men er greie å bruke rett før en treffer bakken. Snakk med ei dame på bunnen som transporterer deg opp på toppen og kjøp av en mann der oppe. Bare ikke gjør samme feilen som meg å brukte den med en gang:P Leste ikke på den før jeg var dø
StarGazer Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 En får jo honor points etter hvor mye damage en gjør før de dør. Så om han gjorde mye damage på de først, så kan det være han fikk en del honor points Om jeg husker rett så er det en vendor på The Twin Colossals i Feralas som selger fallskjermer De varer bare 10 sec da, men er greie å bruke rett før en treffer bakken. Snakk med ei dame på bunnen som transporterer deg opp på toppen og kjøp av en mann der oppe. Bare ikke gjør samme feilen som meg å brukte den med en gang:P Leste ikke på den før jeg var dø hehe, akkurat det samme gjorde jeg engang :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå