notinuseanymore Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Hei, jeg lurer på om det er mulig å importere mail fra en .mbox fil inn i thunderbird. OG i så fall hvordan gjøres dette. Mvh. Andreas
miCro Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Har du prøvd å importere mailen ved å bruke import funksjonen i Thunderbird (Tools > Import)?
notinuseanymore Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 (endret) Heh, ja. Men jeg får bare opp en liste med programmer jeg kan importere fra. Denne .mbox filen er hentet ut fra horde (webmail). Så gode råd mottaes med takk. Eventuelt måter jeg kan konvertere filen til et lesbart format for Thunderbird. Mvh. Andreas Endret 28. juli 2005 av logicx
miCro Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg fant en utvidelse som heter MboxImport, mulig den kan gi TB den funksjonaliteten du er ute etter.
notinuseanymore Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Skal prøve dette når jeg kommer hjem fra jobb.
mandela Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 (endret) for spørsmål relatert til mozilla sine programmer er knowledge base til mozillazine.org å anbefalle. http://kb.mozillazine.org/Importing_and_exporting_your_mail Endret 29. juli 2005 av modellmakt
notinuseanymore Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Jeg fant en utvidelse som heter MboxImport, mulig den kan gi TB den funksjonaliteten du er ute etter. Fungerte greit den der... Tusen takk! Mvh. Andreas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå