Gå til innhold

Samsung E730 førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telefonen er superb, særlig design og "følelsen" er nydelig, men et par ting som jeg savner er muligheten til å bruke mp3 filer/egne lyder som meldingslyder, og at den tilsynelatende må være påskrudd for at alarmer og vekkerklokke skal fungere. Særlig det siste er et irritasjonsmoment for min del.

 

Har et bittelite håp om at de to tingene også kanskje kan fikses i senere software versjoner, men det er kanskje urealistisk?

Lenke til kommentar

Altså personlig synes jeg at radioen og mp3 spilleren er helt TOPP! jeg gikk fra en Nokia 6260 til E730, stoor forskjell. Alt er liksom myye mer kulere. Lyd kvaliteten på radioen er bra, det kommer ann på hvor du befinner deg også da. I brukerhåndboken står det at om du befinner deg nær radio stasjonen vil kvalitet bli bedre, vel daa :roll: ikke alle er iq sperra. Jeg holder moben i høyre hånden og da kommer hodefonene i veien for peke fingeren. Men det kommer seg, du kan jo holde mobilen annerledes også. :yes:

jeg har brukt mobilen flittig og må lade den når jeg legger meg, litt lengre taletid hadde ikke skadet. Ellers er mobilen bra, jeg lurte på om det matte designet ville gå av etter noen skrap på dekselet, men det holdt som bare det. Jeg tror veel den er laget av gummi siden det ikke gikk ann å skrape av det matte designet. +++ :thumbup:

Endret av a_man
Lenke til kommentar

Har problemer med å få bildet på dekseldisplayet til å bli stående, forsvinner etter 2-3 sek, kunne stille hoveddisplayet til å stå lengre men finner ikke noen plass å gjøre dette for dekseldisplayet...

 

Ønsker og å fjerne klokke og dato som står over bakgrunnsbildet på hoveddisplayet, er dette mulig?

 

Mangler vist smiley og, er det mulig å få til, slik som på eriksons modeller ?

:thumbup:

Lenke til kommentar
Har problemer med å få bildet på dekseldisplayet til å bli stående, forsvinner etter 2-3 sek, kunne stille hoveddisplayet til å stå lengre men finner ikke noen plass å gjøre dette for dekseldisplayet...

 

Ønsker og å fjerne klokke og dato som står over bakgrunnsbildet på hoveddisplayet, er dette mulig?

 

Mangler vist smiley og, er det mulig å få til, slik som på eriksons modeller ?

:thumbup:

Hei, jeg har samme mobilen og det med bilde, går ikke. Klokken og sånt blir der siden skjermen er delt opp som du ser. bildet er helt nederst og klokke og batteriet har sin plass(hvis du ser på skjermen i sollyset ser du at skjermen er delt opp) Du kan få klokken og sånt til og bli borte. Meny>innstillinger>display instillinger>bakgrunnslys> vis dekselindikator, velg da "AV"

 

Det med smilies vet jeg ikke dvs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...