Hanzo Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg har hatt sinnsyk uflaks når jeg har drevet og farma Wildheart, etter minst 50 runs, har jeg kun fått en bracers som selges billig på AH. Jeg var så drittlei av dette at jeg nesten slutta med hele spillet. Men jeg virra innom Warsong i sist uke, og det var litt morsomt. Ble litt hekta, så når det ikke er noen som spammer etter en healer i IF, så blir det til at jeg tar turen innom Warsong for litt PVP action. Jeg har knapt vært med på PVP før, så det var ikke mange HK jeg hadde fra før. Tror jeg har hatt en 6-8 turer i Warsong, ikke mye mer ihvertfall. Men igår når jeg kom hjem fant jeg til min forbauselse ut at jeg var blitt Rank3 alt, og halvveis til Rank 4. Dette ga litt håp, og dette PVP settet ser jo greit ut selv om det er labert på manafronten. Er det noen som har noen idee om hvor mye arbeid det er idag å kravle seg opp mot rank 10? Rank 11 skal vist være rundt 5% av folka som blir, så det kan jeg gi opp. Men en Knight rank hadde jo ikke skadda da
dnthalhuk Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Hent snurre dass og rikelig med proviant. Så bor du i BG noen uker og vips så er du rank 10. Tar tid og gå opp ranker fordi også andre prøver og gå opp, så for å komme forbi dem må du få mer honour enn dem. De 3-4 rankene er relativt lette og få i level 60, men derfra og utover blir det bare værre og værre.
Sponis Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det kommer an på hvilken server du spiller på, og kor aktive de er på pvping på den serveren, alt avhenger også av kor masse damage du gjør og hvilken rank de du dreper er, så det finnest nok ingen fasit.
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 På Silvermoon tok drepte jeg helst de som hadde rank 8+ og på noen få uker hadde jeg rank 9. Rank 10+ er seige men kommer fort hvis dere vinner noen runder i WG. Så mest honor får du selvsagt av å drepe de som har høyest rank. Gjerne mye høyere enn deg selv :-) Lykke til
chokke Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det kommer an på hvilken server du spiller på, og kor aktive de er på pvping på den serveren, alt avhenger også av kor masse damage du gjør og hvilken rank de du dreper er, så det finnest nok ingen fasit. i BG spiller man jo i raid så da har det ikke noe å si hvor mye du skader siden skaden honoren deles i partyet mener jeg å ha lest, så en prest kan heale men likevel få¨samma honor som resten av folka.
pretensiøselns Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det kommer an på hvilken server du spiller på, og kor aktive de er på pvping på den serveren, alt avhenger også av kor masse damage du gjør og hvilken rank de du dreper er, så det finnest nok ingen fasit. i BG spiller man jo i raid så da har det ikke noe å si hvor mye du skader siden skaden honoren deles i partyet mener jeg å ha lest, så en prest kan heale men likevel få¨samma honor som resten av folka. det er også slik at man får honor hvis man healer noen, og targetet til den du healer dør
chokke Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det kommer an på hvilken server du spiller på, og kor aktive de er på pvping på den serveren, alt avhenger også av kor masse damage du gjør og hvilken rank de du dreper er, så det finnest nok ingen fasit. i BG spiller man jo i raid så da har det ikke noe å si hvor mye du skader siden skaden honoren deles i partyet mener jeg å ha lest, så en prest kan heale men likevel få¨samma honor som resten av folka. det er også slik at man får honor hvis man healer noen, og targetet til den du healer dør hmmmm . noen som har en beskrivende link av selve systemet?
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Så lenge man er involvert i kampen (healing, buffing, damage), får man honor. Vampiric embrace + pw: pain eller prayer of healing er aldeles brillefint til sånt, da det healer hele gruppen.
chokke Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Så lenge man er involvert i kampen (healing, buffing, damage), får man honor. Vampiric embrace + pw: pain eller prayer of healing er aldeles brillefint til sånt, da det healer hele gruppen. men hvorfor får jeg da hk:Private (estimate honor 10) når jeg da ikke har gjort en dritt?
Sponis Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Så lenge man er involvert i kampen (healing, buffing, damage), får man honor. Vampiric embrace + pw: pain eller prayer of healing er aldeles brillefint til sånt, da det healer hele gruppen. men hvorfor får jeg da hk:Private (estimate honor 10) når jeg da ikke har gjort en dritt? Fordi du hadde fått enda meir vist du hadde gjort en dritt.
Nikkor Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Lett å få rank på serveren vår, alliance har vunnet 10ganger av de xxx gangene jeg har vært i BG.
A|3x Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg kan si hva du ikke trenger.. skills. Farm WSG og AV i noen uker, så har du det.
.V. Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Lett å få rank på serveren vår, alliance har vunnet 10ganger av de xxx gangene jeg har vært i BG. Warsong er så lett at det er nesten ikke til å tro. Har tapt 2 ganger i warsong, og vunnet nok til å være friendly med zeh outriders.
Hanzo Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Forbanna kjipt å være druid her da... Vi var i Alterac Valley her i uka, og etter en stund joina en sinnsykt dyktig rogue kompis kampen, og vi to gikk mye sammen og knerta horder i stor skala. Han med sin sinnsyke dps, og jeg heala, dotta og debuffa som en gal. Når vi sjekkek i dag har han fått 25k med honor, jeg 10k... Synes ikke det er helt rettferdig, jeg gjør min jobb der inne og uten at jeg hadde heala og hold liv i karen hadde vi ikke fått gjort samme jobben nei. Men siden jeg er druid med samme DPS som en lv36paladin, ja så blir det ikke mye honor.
.V. Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Forbanna kjipt å være druid her da... Vi var i Alterac Valley her i uka, og etter en stund joina en sinnsykt dyktig rogue kompis kampen, og vi to gikk mye sammen og knerta horder i stor skala. Han med sin sinnsyke dps, og jeg heala, dotta og debuffa som en gal. Når vi sjekkek i dag har han fått 25k med honor, jeg 10k... Synes ikke det er helt rettferdig, jeg gjør min jobb der inne og uten at jeg hadde heala og hold liv i karen hadde vi ikke fått gjort samme jobben nei. Men siden jeg er druid med samme DPS som en lv36paladin, ja så blir det ikke mye honor. Du er klar over at hvis du hadde vært i gruppe med han hadde dere fått nøyaktig like mye?
Nikkor Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Lett å få rank på serveren vår, alliance har vunnet 10ganger av de xxx gangene jeg har vært i BG. Warsong er så lett at det er nesten ikke til å tro. Har tapt 2 ganger i warsong, og vunnet nok til å være friendly med zeh outriders. Det kommer jo ann på laget du spiller med.
.V. Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Lett å få rank på serveren vår, alliance har vunnet 10ganger av de xxx gangene jeg har vært i BG. Warsong er så lett at det er nesten ikke til å tro. Har tapt 2 ganger i warsong, og vunnet nok til å være friendly med zeh outriders. Det kommer jo ann på laget du spiller med. Bare pass på å ha en shaman på laget.
Nikkor Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Lett å få rank på serveren vår, alliance har vunnet 10ganger av de xxx gangene jeg har vært i BG. Warsong er så lett at det er nesten ikke til å tro. Har tapt 2 ganger i warsong, og vunnet nok til å være friendly med zeh outriders. Det kommer jo ann på laget du spiller med. Bare pass på å ha en shaman på laget. Jeg er alliance.
.V. Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Lett å få rank på serveren vår, alliance har vunnet 10ganger av de xxx gangene jeg har vært i BG. Warsong er så lett at det er nesten ikke til å tro. Har tapt 2 ganger i warsong, og vunnet nok til å være friendly med zeh outriders. Det kommer jo ann på laget du spiller med. Bare pass på å ha en shaman på laget. Jeg er alliance. Zeh irony!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå