Gå til innhold

Ting man kan kjøpe via mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, anser jeg en liten mulighet for å få cola og kinobilletter til halv pris eller? Netcom og Telenor har jo stadig tilbud på kontantkort, at man kjøper 500 og får 1000 f.eks ... Da ville det jo lønnt seg å kjøpt billetter og cola for de pengene når slike tilbud er :)

Lenke til kommentar
hmm, anser jeg en liten mulighet for å få cola og kinobilletter til halv pris eller? Netcom og Telenor har jo stadig tilbud på kontantkort, at man kjøper 500 og får 1000 f.eks ... Da ville det jo lønnt seg å kjøpt billetter og cola for de pengene når slike tilbud er :)

Hvis ett sånn tilbud kommer. Så innvesterer man 5000 og får 10000. Så betaler man 50kr i avgift for å få ut pengene. Så sitter man der med 4950 i profitt :w00t:

Eller?

Lenke til kommentar
hmm, anser jeg en liten mulighet for å få cola og kinobilletter til halv pris eller? Netcom og Telenor har jo stadig tilbud på kontantkort, at man kjøper 500 og får 1000 f.eks ... Da ville det jo lønnt seg å kjøpt billetter og cola for de pengene når slike tilbud er :)

Hvis ett sånn tilbud kommer. Så innvesterer man 5000 og får 10000. Så betaler man 50kr i avgift for å få ut pengene. Så sitter man der med 4950 i profitt :w00t:

Eller?

Nei, det går nok ikke. Det er nok relativt enkelt for operatørene å få en oversikt over dette.

Lenke til kommentar
hmm, anser jeg en liten mulighet for å få cola og kinobilletter til halv pris eller? Netcom og Telenor har jo stadig tilbud på kontantkort, at man kjøper 500 og får 1000 f.eks ... Da ville det jo lønnt seg å kjøpt billetter og cola for de pengene når slike tilbud er :)

Hvis ett sånn tilbud kommer. Så innvesterer man 5000 og får 10000. Så betaler man 50kr i avgift for å få ut pengene. Så sitter man der med 4950 i profitt :w00t:

Eller?

Du får kun ut de pengene man har satt inn -50kr.

Lenke til kommentar
Hvor kan man få kjøpt cola med mobilen?  :hmm:

Finns drøssevis av automater hvor du ringer eller sender mld til ett nr (husker ikke helt hvordan) så popper det ut ei flaske :thumbup:

Finnes det automater der du betaler med selve mobilen da? Altså at det blir trekt av faktura eller ringkontant saldo? Trodde det var bare automater der du betaler med Mobilhandel jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...