Gå til innhold

Hvor slum er Logitech? Rating 1 til 10...


Anbefalte innlegg

Logitech har nå sluttet å produsere musen Wingman Gaming Mouse og har utgått hos de fleste databutikker. Vi har nå store problemer med å skaffe en "årntli" mus. Pokker ta logitech! De mener at den nye gaming mousen er "dual optical mouse" som er (i navnet) optisk! Dette går ikke. Den koster også dessuten 650kr. Da kan man like så godt kjøpe Razer Boomslang 2000..

 

Vel jeg gir dem "Slum rate 9" siden de er ganske greie, men pokker at de utgikk denne musa!

 

Hælvetes anal! ARGH! må bare få ut litt sinne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

logitech karakter 10,0.

 

pilot og gamingmouse er de to beste i verden.

slutte å produsere de?? dumt :

 

skulle produsert de i all evighet!! pilot er latterlig billig. absolutt verdt d. skal ikke si hvor men den koster 150 kroner.

Lenke til kommentar

Hva faen er galt med optiske mus ? Eneste er at man MÅ huske å installere Mouseware programvaren ellers tar den helt forpult av i vinkler om en beveger den fort :> Har selv sån optisk ting , alltid hatt slik en og logitech internet keyboard, synes det fungerer meget bra.

 

Eneste jeg har vært MEGET skuffet med , var den trådløse optiske musa , det er noe av det værste jeg har testet... råtten rekkevidde + råtten refresh rate, siktet lagget jo til sidene i quake 3..

 

*Vil ha god venstehånds mus for de som ikke er høyrehendte.. humz*

Lenke til kommentar

En god spille mus skal ikke være for stor og klumpete. Det skjønner ikke produsentene. Den nye dual optical saken er for stor. Det har kommet en mindre noe ala wheel mouse, med dual optical saker. Men jeg finner den ikke i noen norske web-shops. Det er slapt. Compo-data er de eneste som "kanskje" skulle se om de hadde noen gaming mouse'r igjen. Jeg får svar i dag (håper på det jau). Alle andre har "varen utgått" MØKK!

Lenke til kommentar

Wingman musa er bare så digg! Hater formen på alle andre mus. De er så jævlig glatt og ekkel. Musa må liksom være enkel å løfte, og jeg liker ikke å legge hele hånda rundt musa, det blir bare dritt..

 

De nye Microsoft musene tror jeg skal være bra. De har en refresh rate på 6000, så den burde ikke bli sinnsyk hvis du beveger den fort. Logitech musene har vel bare 3000 i refresh rate, og det tror jeg er litt for lite i mitt vedkommende.

 

Problemet med microsoft musene er jo den elendige formen på explorer og intellieye optical, og så langt er de de eneste musene med 6000 refresh rate..

 

Forresten, de selger wingman på noen webshoper fortsatt. Søk på wingman gaming mouse i hardware.no's prisguide, så finner du noen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Dette er egentlig en "fortsettelse" fra threaden "logitech".. Der snakket vi om at jeg og jabbe har bestillt, men så klarer ingen å skaffe den! De to du har sett har nok jeg ringt til og spurt også ja.. Det går ikke ann å skaffe Wingman gaming mouse noe mer.. buhu :sad:

 

Må vel snart kjøpe meg dual optical siden jeg fikk penger til jul..

 

Rip: Wingman Gaming Mouse

 

:sad: :sad: :sad: :sad:

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Logitechs Dual Optical i et par måneder nå . Det første jeg reagerte på var at den var mye høyere enn andre mus jeg har bruk!

 

Vente meg utrolig fort til dette og synes nå det er ekkelt å gå tilbake til en flat og liten mus!!!

 

Dual optival er deilig god og genial til spilling!!!!! (snakker av erfaring) ! :lol:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

en kompis av mg har dual optical

 

grei mus bare at høgre museknapp e litt liten ellers virka d for å vere ei heilt grei mus.

 

 

kjøpte forøvvrig rotta mi (wingman gaming mouse)

på spaceworld. har antagli fleire i gjen på månge sleke butikka de e berre å leite, med det er verdt det

 

he he Happy Hunting

 

nåken som veit kor masse dpi wingman har. har leita lenge men eg fiine ikkje det nåke plass (ja eg har sett etter på eska)

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: EddIe på 2002-02-25 18:41 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...