Gå til innhold

Improved shadow bolt i mc


Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte på en ting angående talentet improved shadow bolt. I molten core så er det alltid så viktig å ikke kaste curses og sånt fordi det er begrenset hvor mye greier et monster kan ha på seg på en gang. Jeg har sett at den improved shadow bolt lager et sånn symbol under helsen til monsteret, vil det si at man ikke burde ha dette talentet i molten core fordi det tar opp en plass?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Improved shadowbolt tar opp en plass.

 

Curse of Shadow og Curse of Elements har såpass mye å si for dps for warlocks og mages, at disse passes på å være på hele tiden.

 

Imp. shadowbolt er også en god debuff, så det er ikke vanlig å kreve at warlocks i raidet ikke skal ha denne.

 

Det finnes andre, mindre viktige debuffs fra diverse våpenabilitys o.l som ikke burde vært der.

 

Det er synd at det ikke er skilt mellom dots og debuffs. Mye av warlock's damage kommer av dots (spesielt afflictionlocks). Disse er ubrukelige ettersom de havner i debufflista og blir skyvet ut.

 

Edit: Debuffgrensen er 8, ja.

Edit2: Mente selvsagt elements.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Debuffgrensen er 8 ja, den fikk du rett.

Curse of Shadow og Curse of Exhaustion har såpass mye å si for dps for warlocks og mages, at disse passes på å være på hele tiden.

 

CoEx er totalt ubrukelig i MC, du mener Curse of Elements.

 

Og selvfølgelig skal en 'lock ha imp shadow bolt i MC. Gjøre mer skade er alltid bra! :p

Lenke til kommentar

Jeg kan jo komme med min erfaring.

 

I molten core bruker vi alltid Curse of Elements og Curse of Shadow. På mobs som blir offtanked slenger vi også ofte på en Curse of Doom.

 

I andre raid pleier jeg ofte se an gruppa. Har vi mye mages bruker jeg Curse of Elements, mye melee bruker jeg Curse of Recklessness, ellers Curse of Shadow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...