Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er noen regler mot det, men det kalles for "going south" og er sinnsykt dårlig etikette. Det gjør jo at man ødelegger de andre sin sjanse til å vinne tilbake pengene sine. En av episodene av High Stakes Poker blir Freddie Deeb beskyldt for det, og han blir virkelig fornærmet. Så ikke gjør det!

 

Regner med det var live-spilling du mente.

Lenke til kommentar

Uansett om going south er lovlig eller ikke, så er det nok moralsk forkastelig og de fleste spillere hater det. Derfor vi aldri kommer til å spille cg live, fordi enkelte av gutta ville gjort det. Men trenger litt hjelp her:

 

 

Jeg får verken satt inn penger på expekt, stars eller netteller :S moneybookers ble bare kaos, fordi jeg skjønte ikke så mye av den vertification greia dems.. kom aldri opp på netkontoen min at jeg hadde sendt dem mellom 10.01-11.99 kr så da var det ikke så lett å skrive nøyaktig beløp. Men får avslått fra alle de sidene jeg prøver. Skal kontakte banken min snarest, men er det noen som har hatt samm/lignende problem?

 

Har jo sjekka at jeg har penger på kortet så er ikke det, men kan det ha noe med at jeg nettopp har blitt 18 å at jeg må gjøre noe spesielt da for å handle på nett foruten å skaffe meg visa?

 

Hvordan har folk her satt inn penger egentlig?

Lenke til kommentar

Send heller direkte med visa-kortet til pokersiten?

Om du sender hvilketsomhelst beløp til stars med VISA kortet så kan du ta ut direkte til det og. Veldig digg å slippe masse annet tull som neteller etc. Selv så sendte jeg 10 dollar til Stars med visa-kortet for å så kunne ta ut de pengene jeg har vunnet både før og etter det, og det har funket veldig bra :)

Lenke til kommentar

Æsj sitter på skolen og har utrolig lyst og spille litt på pokerstars, men jeg tror det er blokka eller noe : /

 

Det funker på laptoppen (som jeg ikke har med meg) Men på de stasjonære får jeg bare opp "Internet connectivity problem" noen ideer?

 

Jeg satt inn 30$ på pokerstars her forleden, og det gikk opp og ned mellom 20-40$, helt til jeg selfølgelig (nesten) bustet igjen, jeg hadde 0,85$ igjen på kontoen så sa jeg til meg selv "Nå SKJERPER du deg, så SKAL vi få dette til og fungere. Jeg såg eit par par poker-filmer, leste litt rundtom, derretter satt ejg meg ned og spilte igjen, fixed limit opp til 1$ så jeg kunne kjøpe meg inn på 0,01/0,02 bordene, og nå har ejg den rette sum av 9,02$ igjen \o/

 

Denne gangen SKAL jeg klare det. :)

Lenke til kommentar

jeg får ikke satt inn penger der heller -.- var to timer i banken idag å de klarte ingenting ettersom internetten dems var like dårlig som nivået på et 2NL bord. men de skulle ringe meg på torsdag så håper å få fiksa det da. bare jævlig kjipt ettersom jeg hadde fått fri imorra å hadde tenkt å bruke dagen på spilling.

Lenke til kommentar
Send heller direkte med visa-kortet til pokersiten?

Om du sender hvilketsomhelst beløp til stars med VISA kortet så kan du ta ut direkte til det og. Veldig digg å slippe masse annet tull som neteller etc. Selv så sendte jeg 10 dollar til Stars med visa-kortet for å så kunne ta ut de pengene jeg har vunnet både før og etter det, og det har funket veldig bra :)

Ny lov fra og med 1.jan 2009, ikke lov å sette inn eller cashe ut penger fra/til pokerclients direkte med VISA kort, derimot vet ikke alle bankene dette eller innført restriksjonene enda, så kanskje du er heldig..

 

Bruk moneybookers eller neteller. Selvom det er litt stress i starten, men så går det greit.

Lenke til kommentar

Åja, da er det greit, takk for info.

 

neteller var bare kokos, ringte dem å lukke kontoen. Fikk satt inn 20kr på moneybookers, hadde 700, men resten var reservert hos neteller og ekspekt. Skjønner ikke åssen dette skjedde, når begge sidene declina det jeg skulle sette inn. Noen som skjønte hva som skjedde, eller har opplevt det selv? må vente til 12. for å sette inn de pengene på moneybookers, men var bra jeg fikk satt inn noe, så veit jeg det går!

Lenke til kommentar
Send heller direkte med visa-kortet til pokersiten?

Om du sender hvilketsomhelst beløp til stars med VISA kortet så kan du ta ut direkte til det og. Veldig digg å slippe masse annet tull som neteller etc. Selv så sendte jeg 10 dollar til Stars med visa-kortet for å så kunne ta ut de pengene jeg har vunnet både før og etter det, og det har funket veldig bra :)

Ny lov fra og med 1.jan 2009, ikke lov å sette inn eller cashe ut penger fra/til pokerclients direkte med VISA kort, derimot vet ikke alle bankene dette eller innført restriksjonene enda, så kanskje du er heldig..

 

Bruk moneybookers eller neteller. Selvom det er litt stress i starten, men så går det greit.

 

Hehe ja da var jeg heldig ettersom jeg også har casha ut etter den 1. jan. Var faktisk så sent som 26. Jan(da jeg sendte request til PS så d er enda senere at banken har behandlet det) :)

Men faen at de har lagt sånne restriksjoner på VISA kortet da... Har jo blokkert neteller accounten min sånn at jeg skulle kunne ta ut til VISA kortet uten å måtte også ta ut til neteller først :p

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...