Gå til innhold

Hvilken prosessor er best til spill ang bærbar pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags cpu er best på bærbar? Med tanke på ytelse og spilling...? Er AMD Mobile Athlon 3400+ et bra valg? Noen som veit hvordan denne er i forhold til Pentium Mobile?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva slags cpu er best på bærbar? Med tanke på ytelse og spilling...? Er AMD Mobile Athlon 3400+ et bra valg? Noen som veit hvordan denne er i forhold til Pentium Mobile?

turion <3

Skrevet

Takker! Får min bærbare i morra så håper det ikke var noe dårlig valg jeg gjorde..

Men noen som veit hvordan den er i forhold til PM med tanke på klokkefrekvens og sånt? Dette er jo en 2,2ghz..

Skrevet

ville valgt Pentium M.. de testet den på HW.no og den scoret MEGET bra!

den egnet seg best til spill også.. men turion skal vel være et bra valg det også!

Skrevet (endret)
ville valgt Pentium M.. de testet den på HW.no og den scoret MEGET bra!

den egnet seg best til spill også.. men turion skal vel være et bra valg det også!

Hvordan er turion prosessorene? Har ikke funnet ut noe om den. Yter bra i forhold til klokkefrekvens eller hva?

Hvem av PM prosessorene ble testet her?

AMD Mobile Athlon 3400+ ligger omtrent i samme prisklasse som PM 1,8ghz, litt over 2000kr..

Så test her på HW (http://www.hardware.no/artikkel/4685/5) av den vanlige utgaven(ikke mobile), og den scoret bedre enn P¤ 3,2 på de fleste punkter, også er jo dette en 2,2 også da. Så den kan jo ikke være så ille...? Men hva er egentlig forskjellen på mobile? Er det bare at den ikke yter 2,2ghz hele tiden??

Endret av >Jonas<
Skrevet

P4 og PM er absolutt ikke samme prosessor i det hele tatt! PM er sinnsykt mye mer effektiv pr klokkesyklus, den er også mye kjøligere. den kan altså ikke sammenlignes med P4 i det hele tatt!

Turion går også for å være en veldig bra prosessor, og jeg oppfatter det slik at ingen kan anbefale PM framfor turion eller omvendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...