Gå til innhold

Norge - Et kjedelig land?


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke saken nei. Syntes det er trist og latterlig at du faller til et slikt nivå. Du har vært her inne såpass lenge på dette forumet at du burde vite bedre. Skuffendes.

Det er du det, når det er et faktum at Norge er en turistperle, og du tydeligvis preges av ferierusens perspektiv; borte bra, hjemme verst! Du kommer ingen vei med å gjemme deg bak det du synes er en trist og latterlig innfallsvinkel ifra min side. Det er det som er skuffendes her, med verken meg eller Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, nå tror jeg at man like greit bør stenge denne tråden, nå handler den tydeligvis om meg, man glemmer saken.

 

Så skal jeg heller vurdere å starte en "hvordan tror du Dotten er og gi din beskrivelse av han og alle hans motiver etc." tråd slik at folk kan få ut det de mener om meg der. Er vist behov for det... :roll:

(Ja, ironi for de som ikke tok den)

Lenke til kommentar

Det er godt mulig at Dotten gjør seg selv til saken her, som kag sier. Kanskje tråden er svak i utgangspunktet, og ber om å bli personlig. Kanskje burde han flytte til Danmark. Kanskje burde jeg flytte til Danmark. Gudene skal vite at jeg hadde byttet byfjellene mot litt solskinn for en stund.

 

Men jeg er - prinsipielt og i denne aktuelle saken - enig med JBlack. Personangrep ødelegger diskusjonen. Det er mulig tråden hadde hatt en sjanse om Dotten hadde valgt å overhøre slengbemerkningene og ikke ta det personlig. Jeg sier "hadde valgt" fordi det faktisk må være opp til den som er gjenstand for personrettede argumenter. Den som vrir en diskusjon fra sak til person - eller hevder at personen er saken - kan ikke kreve å få diskutere på det planet.

 

Det er fullt mulig å uttrykke den uenigheten som er fremkommet her rent saklig, mene enkelte av dere valgte å gjøre det personlig. Jeg ser ingen grunn til at vi skal fortsette med det.

 

Tråden stenges.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...