Gå til innhold

Ny LCD TV til ca. 5000, men hvilken?


espenah

Anbefalte innlegg

Har nå sett på mange forskjellige LCD TV'er, men jeg aner ikke hvilken jeg burde kjøpe. Alle tester jeg finner er bare av store, dyre TV'er.

 

Jeg er på jakt etter en helt grei 20-21' LCD TV til ca. 5000 kr.

 

Prøvde først å bestille en Hugoson 2011 fra hifiklubben.no, men den kom aldri på lager. Tenkte kanskje hifiklubben hadde litt grei kvalitet og sånn, men siden jeg aldri fikk den kan d være d samme.

 

Så nå har jeg sett 3 stykker på komplett.no til denne prisen, men aner ikke hvordan bildekvaliteten er på disse. (Som betyr mest for meg). Dog jeg kan selvfølgelig ikke vente all verden til den prisen, men det er litt kjedelig å bruke 5 lapper på en skjerm man ikke klarer å lese undertekstene på, hehe..

 

Ok, litt overdrivelse.. Men hadde vært fint med noen andre forslag eller erfaringer om de 3 på komplett :)

 

PS: har ikke funnet noen widescreen av 20-21(?) man får jo 17' wide..

 

/Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Ville peike ut at Coop Mega har eit partikjøp på 20" LCD-TVar/PCskjermar akkurat no. Dei kostar 3000 kroner, utan at eg veit om ein får det ein betalar for.

 

Kom hit til forumet no for å sjekke om nokon hadde skrive noko om dei.

 

Hadde vore ein kjekk kombinert hybel-tv/skjerm til pc for eit studentbudsjett, men eg trur maksoppløysinga på den var 800x600..

 

Ville berre nemne det, og kanskje trekke litt merksemd omkring skjermen i tilfelle nokon veit meir om den. ^_^

 

Edit: Fann tysk presentasjon på femte google-side.

Tysk presentasjon

 

800x600 -og- HD-kompatibel? Hm.

Endret av GeirBrandal
Lenke til kommentar

Ok, aner ikke hvordan kvalitet er på den..

 

De fra komplett jeg tenkte på er:

 

Videoseven LTV20D 20' LCD TV:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308595&cks=PRL

Pris: 3.995 ,-

 

Medion MD41520 20' LCD TV:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304951&cks=PRL

Pris: 4.995 ,-

 

DiBoss LT-20HLF 20' LCD TV:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307958&cks=PRL

Pris: 4.995 ,-

 

Hva tror dere?

 

/Espen

Lenke til kommentar

Tror jeg kanskje hadde sjekket ut 19' tv'ene som komplett har.

Samme pris som de du nevner men med høyere oppløsning.

 

Vurderer om jeg skal kjøpe en sånn 19' tv eller dell sin 20' widescreen-pcskjerm.

 

Har også litt lyst på widescreen , men er litt vanskelig å finne ca 20' widescreen tv til en pris som passer oss vanlig dødelige. :)

Lenke til kommentar
Tror jeg kanskje hadde sjekket ut 19' tv'ene som komplett har.

Samme pris som de du nevner men med høyere oppløsning.

 

Vurderer om jeg skal kjøpe en sånn 19' tv eller dell sin 20' widescreen-pcskjerm.

 

Har også litt lyst på widescreen , men er litt vanskelig å finne ca 20' widescreen tv til en pris som passer oss vanlig dødelige.   :)

Dell 20" og TV-kort

 

Da har du fin opptaksmulighet også ;-)

 

Syns egentlig det er litt merkelig at det ikke er noen som leverer 20" Widescreen LCD-TV. Har bare 17" og 22/23". 20" har jeg kun sett i 4:3 format..

 

*Edit:

 

Vent nå litt. Dell har en 19" LCd i Widescreen. 6100 kr.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Hmm.. ja, d er nok en bra skjerm.. Men må nok ha standalone :(

 

Har allerede en god Samsung 19' LCD jeg bruker til data'en.. Tv'en jeg skal kjøpe nå, kommer ikke til å stå i nærheten av data'en..

 

Så vil egentlig bare ha en skjerm som er bra å se vanlig tv på.. Og DVD og slikt også da.. Kobler laptopen til når jeg skal se DivX og sånn :)

 

Den fra elkjøp er også et alternativ, hadde d ikke vært for at lille elkjøp her oppe i nord ikke kan bestille den til meg. Fy f..., skjønner ikke at den butikken ikke har gått dukken.

 

/Espen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...