Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nintendo har heldigvis løsnet på antivolds-holdningen sin. De fleste gamere i dag er visst mellom 20 og 30, men Nintendo har tradisjonelt siktet seg inn på unge tenåringer/barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nintendo har heldigvis løsnet på antivolds-holdningen sin. De fleste gamere i dag er visst mellom 20 og 30, men Nintendo har tradisjonelt siktet seg inn på unge tenåringer/barn.

Det er feil. Nintendo har aldri siktet på unge tenåringer/barn. De sikter seg på alle aldre, men pga. liten tredjeparti støtte på GC så har andelen for eldre spillere vært lav. Dette vil Revolution forhåpentligvis endre litt på, da Nintendo ser ut til å få større støtte allerede.

Nintendo har alltid laget spill for å underholde, selv om spill har lavere aldersgrense på spillene sine så betyr det ikke at eldre også spiller de. Den lojale fanbasen til Nintendo er de som spilte på NES og NES og de spiller alt de kommer over på Nintendo omtrent, uansett for "barnslig" spillene er.

Skrevet
Hvis Nintendo har siktet seg inn på andre målgrupper, så er jo dette nok et eksempel på total skivebom fra deres side :(

Tja, men når alle tror at Nintendo er for unger så er det ikke så veldig mye å gjøre med det.

Skrevet
Korrekt!

Og det er dette jeg snakker om: Markedsføring. Nintendo snakker og snakker, men se hvordan det har gått...

Se forøvrig punkt 17 her:

http://www.pointlesswasteoftime.com/games/manifesto.html

Ja, Nintendo har ikke så veldig god markedsføringsteknikk. Men det virker å ha endret seg etter E3 i fjor, da Reggie ble introdusert. For førstegang har Nintendo faktisk sagt noe imot de andre konkurrentene sine. Så det virker som de vil endre taktikken sin til Revolution. Men de er veldig hemmelighetsfulle nå som Sony og MS ennå ikke har kommet med sine ferdige konsoller ennå. Nintendo vil ikke ble kopiert på samme måte som før og jeg skjønner de godt.

Skrevet

Vi får håpe de tar tak. På E3 fikk Sony usannsynlig mye oppmerksomhet på grunn av at de jukset med demoene og lot som det ville se slik ut i det ferdige spillet...

Skrevet
Vi får håpe de tar tak. På E3 fikk Sony usannsynlig mye oppmerksomhet på grunn av at de jukset med demoene og lot som det ville se slik ut i det ferdige spillet...

Ja vi får se... I følge en undersøkelse hos Famitsu (rett?) som da er et veldig populært blad i Japan, så var Revolution den konsollen folk var mest interessert i. Tror R fikk 42% og PS3 38 eller noe. X-box 360 såklart bare 18% siden den ikke er populær i Japan. Litt overraskende resultat egentlig.

Skrevet

I tillegg blir det jo ikke noe problem med lagringsplass om spillene er gratis, siden da kan en laste ned de gangene en vil spille det og det spillet :p

Skrevet

Ja vi får se... I følge en undersøkelse hos Famitsu (rett?) som da er et veldig populært blad i Japan, så var Revolution den konsollen folk var mest interessert i. Tror R fikk 42% og PS3 38 eller noe. X-box 360 såklart bare 18% siden den ikke er populær i Japan. Litt overraskende resultat egentlig.

Tsja.. Såklart folk er interessert i R! ''Ingenting'' er jo røpet om den. Folk lurer jo på hva det revolusjonerende med konsollen er..

Skrevet

Tror nok nedlastingen av alle Nintendo titler gjør utslaget... Logikken ville vel egentlig vært at det var minst interesse for R, siden veldig lite er visst om den... spør du meg. Syns det er veldig rart at PS3 ikke har høyrere resultat, siden PS er utrolig populært der.

Skrevet
Logikken ville vel egentlig vært at det var minst interesse for R, siden veldig lite er visst om den... spør du meg.

Jeg tror heller at det er omvendt.. At interessen er på topp ang. R fordi så lite er vist... Får folk til å lure..

Skrevet
Uansett så virker det som en positiv markedsstrategi når de kommer bra ut av slike tester.

Så får vi se når mer detaljer kommer...

Blir fornøyd så lenge Zelda og Metroid kommer

Skrevet
Uansett så virker det som en positiv markedsstrategi når de kommer bra ut av slike tester.

Så får vi se når mer detaljer kommer...

Blir fornøyd så lenge Zelda og Metroid kommer

Noe som uten tvil vil skje :D

Skrevet
Nintendos egne titler vil være gratis, men det er jo mulig at andre utgivere vil ta betalt.

Eg tør også tippe dette :yes: Men eg er villig til å betale noen kroner for Perefect Dark igjen, uten tvil :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...