XzIz0 Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 (endret) alle kompisene mine brukte visa electron for å registere seg på wow. Men jeg får ikke til å taste inn kort nummer... Og ingen av kompisene mine husker hvordan de fikk det til å funke.. Plz hjelp =\ Prøvde ett par ganger og nå kommer det bare opp : Please contact our billing and account services It appears you are having difficulties creating your World of WarCraft account. Please contact our Account and Billing team via www.wow-europe.com/en/support/ Hva må jeg gjøre da? Endret 26. juli 2005 av XzIz0
.V. Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Det SKAL egentlig ikke gå ann å bruke norsk visa electron til å registrere deg.
Dʋgɢtung Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Det SKAL egentlig ikke gå ann å bruke norsk visa electron til å registrere deg. Jo, det skal vel være mulig hvis du kontakter banken for å få kortnummer og CCV/CVV/CVC (en av de tre:P) etter hva jeg har lest tidligere.
XzIz0 Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 hmm.da får jeg prøve i banken i morgen da men fremdeles kan jeg ikke velge betalings metode, da det bare kommer opp at jeg har problemer med å laga konto og må kontakte blizz.. Sikkert siden jeg prøve kontonummeret så mange ganger.
likferd Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Spar deg for mye bry, ta med deg en foresatt i banken og skaff deg et skikkelig debitkort med kortnummer.
likferd Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 (endret) er det mulig når man er under 18 da? Ja, men du må ha med deg foresatte som godkjenner/skriver under. Edit: Du får ikke kredittkort, siden du må være over 18 for dette. Du får debitkort med visanummer. Dette virker på samme måte som kredittkort, men du kan ikke overtrekke, og du får heller ikke kreditt. Pengene blir trukket fra konto som med electron. Endret 26. juli 2005 av likferd
XzIz0 Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 okei tenkte bare du skrev feil siden jeg aldri har hørt om debit kort
XzIz0 Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Hmm..er det noen her som har brukt visa electron ? Noen som såfall kan si hvordan? Gidder ikke dra med fossilene til byen bare for å få ett lite bank kort
Dʋgɢtung Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Som vi har sagt tidligere: Du kan IKKE bruke VISA Electron med mindre du får kortnummer og andre nummeret av banken(!).
XzIz0 Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Hm..ja da lurer jeg virkelig på hvordan andre har klart det..men takk uansett
Dʋgɢtung Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Hm..ja da lurer jeg virkelig på hvordan andre har klart det..men takk uansett De andre har klart det ved å hente kortnummer o.l. i banken kan jeg tenke meg, med mindre de har skaffet seg et skikkelig VISA-kort
XzIz0 Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Næi har da litt kontakt med vennene mine, som ikke er over 18. og vet at de ikke har hentet noe nummer. men men..finner vel ut noe
XzIz0 Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Næi har da litt kontakt med vennene mine, som ikke er over 18. og vet at de ikke har hentet noe nummer. men men..finner vel ut noe
RolfOve Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 (endret) Offtopic: Hva er forskjellen på VISA-electron og vanlig VISA. Er det kun det at VISA electron har innebygget bank accept, og den følgelig ikke har kortnummer. Endret 27. juli 2005 av RolfOve
Zlash Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 (endret) Offtopic: Hva er forskjellen på VISA-electron og vanlig VISA. Er det kun det at VISA electron har innebygget bank accept, og den følgelig ikke har kortnummer. http://en.wikipedia.org/wiki/Visa_Electron http://international.visa.com/ps/products/electron/ Men altså det kan ikke brukes i blant annet Amerika. Men det fungerer kanskje for Europa hvis vi betaler til et kontonummer utenfor US. Endret 27. juli 2005 av Zlash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå