Gå til innhold

Visa Electron i wow

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

alle kompisene mine brukte visa electron for å registere seg på wow.

Men jeg får ikke til å taste inn kort nummer...

Og ingen av kompisene mine husker hvordan de fikk det til å funke..

Plz hjelp =\

Prøvde ett par ganger og nå kommer det bare opp :

Please contact our billing and account services

It appears you are having difficulties creating your World of WarCraft account. Please contact our Account and Billing team via www.wow-europe.com/en/support/

Hva må jeg gjøre da?

Endret av XzIz0
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det SKAL egentlig ikke gå ann å bruke norsk visa electron til å registrere deg.

Jo, det skal vel være mulig hvis du kontakter banken for å få kortnummer og CCV/CVV/CVC (en av de tre:P) etter hva jeg har lest tidligere.

Skrevet

hmm.da får jeg prøve i banken i morgen da :p men fremdeles kan jeg ikke velge betalings metode, da det bare kommer opp at jeg har problemer med å laga konto og må kontakte blizz.. Sikkert siden jeg prøve kontonummeret så mange ganger.

Skrevet (endret)
er det mulig når man er under 18 da?

Ja, men du må ha med deg foresatte som godkjenner/skriver under.

Edit: Du får ikke kredittkort, siden du må være over 18 for dette. Du får debitkort med visanummer. Dette virker på samme måte som kredittkort, men du kan ikke overtrekke, og du får heller ikke kreditt. Pengene blir trukket fra konto som med electron.

Endret av likferd
Skrevet

Hmm..er det noen her som har brukt visa electron ?

Noen som såfall kan si hvordan?

Gidder ikke dra med fossilene til byen bare for å få ett lite bank kort

Skrevet
Hm..ja da lurer jeg virkelig på hvordan andre har klart det..men takk uansett

De andre har klart det ved å hente kortnummer o.l. i banken kan jeg tenke meg, med mindre de har skaffet seg et skikkelig VISA-kort :)

Skrevet

Næi har da litt kontakt med vennene mine, som ikke er over 18. og vet at de ikke har hentet noe nummer. men men..finner vel ut noe

Skrevet

Næi har da litt kontakt med vennene mine, som ikke er over 18. og vet at de ikke har hentet noe nummer. men men..finner vel ut noe

Skrevet (endret)

Offtopic:

Hva er forskjellen på VISA-electron og vanlig VISA. Er det kun det at VISA electron har innebygget bank accept, og den følgelig ikke har kortnummer.

Endret av RolfOve
Skrevet (endret)
Offtopic:

Hva er forskjellen på VISA-electron og vanlig VISA. Er det kun det at VISA electron har innebygget bank accept, og den følgelig ikke har kortnummer.

http://en.wikipedia.org/wiki/Visa_Electron

http://international.visa.com/ps/products/electron/

Men altså det kan ikke brukes i blant annet Amerika. Men det fungerer kanskje for Europa hvis vi betaler til et kontonummer utenfor US.

Endret av Zlash

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...