Gå til innhold

Problem med GeForce 4 Ti 4200 8AGP


Sempai

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har problem med at maskinen låser seg ofte i enkelte spill når jeg benytter dette skjermkortet. Jeg har prøvd mange forskjellige drivere men maskinen låser seg av og til likevel. Har benyttet et gammelt GeForce 2MX kort for å se om problemet da oppsto, noe det ikke gjorde.

 

Jeg lurer på om andre har hatt lignende problemer med akkurat dette kortet?

 

Mvh

Sempai

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg har problem med at maskinen låser seg ofte i enkelte spill når jeg benytter dette skjermkortet. Jeg har prøvd mange forskjellige drivere men maskinen låser seg av og til likevel. Har benyttet et gammelt GeForce 2MX kort for å se om problemet da oppsto, noe det ikke gjorde.

 

Jeg lurer på om andre har hatt lignende problemer med akkurat dette kortet?

 

Mvh

Sempai

Hadde nøyaktig samme kort inntil noen mnd siden. Prøvde alt som gikk ann å prøve med nye drivere, mer kjøling osv uten resultat. Nå vet ikke jeg hvor du har kjøpt kortet ditt, men jeg tok kontakt med MPX som eg hadde kjøpt kortet hos, og fikk beskjed om å sende det inn. De fant ikke feil på kortet, men siden eg hadde hatt så mye problemer med det, og med den vanlige gode kundehandlingen hos dem sendte de meg et helt nytt 9800pro i erstatning. Bruker MPX bestandig som nettbutikk grunnet god service.

Lenke til kommentar

Takk for alle tipsene, men det kan ikke være strømforsyningen som er problemet (550w). Jeg har prøvd å kjøre med åpent kabinett for bedre lufting, uten at dette hjelper...

 

Her er øvrig info:

 

Sensor Properties

Sensor Type VIA 686 Internal

Sensor Access ISA 6000h

Motherboard Name Abit KA7 / KG7 Series

 

Temperatures

Motherboard 36 °C (97 °F)

CPU 42 °C (108 °F)

Aux 21 °C (70 °F)

 

Voltage Values

CPU Core 1.80 V

+2.5 V 2.63 V

+3.3 V 3.44 V

+5 V 4.95 V

+12 V 11.99 V

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...