Gå til innhold

Gratis måned med WOW?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte wow i dag og en av kompisene mine sa at eg ikke trengte sånn pre-payed kort for å få en gratis måned med spilling.

Så jeg kjøpte bare spillet og nå finner jeg ikke ut av hvordan jeg får tak i den gratise måneden, eller om jeg virkelig får en gratis måned :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du må registrere kontoen din på http:\\en.wow-europe.com.

Når du har gjort det, skal det være å bare taste inn et falskt visanummer (bare finn på noe, sjansen for at du treffer noen andre sitt kort er vel minimalt) og andre data. Du vil da få den gratis måneden og kontoen vil bli frosset når måneden går ut.

Det er ihvertfall sånn jeg har forstått at man kan gjøre det. Jeg er derimot ikke sikker på hvor lovlig det er. :hmm:

Kan hende det kan regnes som kredittkortsvindel. Jeg aner ikke, siden jeg har eget visa.

Edit: Det beste er selvsagt å få visa'et til foreldre\venn og betale han det wow belaster kontoen for.

Endret av blackninja
Skrevet
Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.
Stenges på grunn av feilposting.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...