Gå til innhold

Online Multiplayer spill!


Anbefalte innlegg

Ok, nå er jeg drit lei av WoW! Jeg elsker CS, men wow tok alle skillsa mine :p

Dessuten er alle vennene mine ferdige med CS. WoW er ikke noe for meg, du trenger ikke å være god for å bli lvl 60, du trenger bare veldig mye tid ... hehe ;)

 

Jeg leter etter en spill som cs, halo, battlefield 2! Der DU trenger skillsa og ikke den du spiller ... hehe ;)

 

Etter WoW kom så datt jeg helt ut fra spill verden, har bare fått med meg at battlefield 2 kom ut, men det har alldri vært min ting. Kommer alltid en syk tysker å kjører meg ned med en tanks. Eller at en annen sprø svensker styrter hellikopteret jeg uheldigvis ble med opp i ... :mad:

 

Kommer det snart noe nytt som er likt CS? MULTIPLAYER! :cool:

 

Takk for alle svar, desperat lei av WoW ... særlig etter at jeg møtte på en med pvp rank 13 og var med i det beste guildet og hadde hele settet sitt og alt man kunne ønske, og han var 12 år gammel! Kunne ikke engelsk, joda, slik var det, 78 days played time ... :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv Battlefield 1942 evt. med silent heroes eller desert combat modden.

Kommer det nytt call of duty? Hva er det nyeste? Medal of honor? Det er bare digg

Medal of Honour er en egen spillserie og har ikke noe med call of duty så vidt jeg vet. Neste Call of Duty kommer ikke før om en stund som Izoren så fint sa det. Hvos du sjekker gamer.nos utgivelsesdato liste vil du finne ut at Call of Duty 2 kommer ut 2005 i fjerde kvartal.

Lenke til kommentar
JEG HAR battlefiel2 det er drit gøy!:) og det nyeste call of duty er call od duty2 find det på www.cdon.com og det er ikke lenge til call of duty

det er til høsten det og det har jeg lest på cdon

 

Nemmen, har du lest det på CDON? Da må det jo være riktig.

 

/sarkasme

 

Ikke stol på utgivelsesdatoer til spillbutikker.

Lenke til kommentar

Trenger du å være god i noen mmorpg for å bli max lvl? Nei du trenger bare masse tid. Men det er og spille characteren rett som krever skill, enhver "idiot" kan vel bli max lvl, men det og slå hverandre og folk i pvp ogsånt, krever da skill. Og bruke characteren din sine skill i riktige øyeblikk. Nei forsvarer ikke wow, var selv lei og sluttet, men vil da si at viss du skal være en god lvl 60 spiller, bør du vite å bruke characteren din riktig i forskjellige situasjoner :)

Lenke til kommentar
Ok, nå er jeg drit lei av WoW! Jeg elsker CS, men wow tok alle skillsa mine :p

Dessuten er alle vennene mine ferdige med CS. WoW er ikke noe for meg, du trenger ikke å være god for å bli lvl 60, du trenger bare veldig mye tid ... hehe ;)

 

Jeg leter etter en spill som cs, halo, battlefield 2! Der DU trenger skillsa og ikke den du spiller ... hehe ;)

 

Etter WoW kom så datt jeg helt ut fra spill verden, har bare fått med meg at battlefield 2 kom ut, men det har alldri vært min ting. Kommer alltid en syk tysker å kjører meg ned med en tanks. Eller at en annen sprø svensker styrter hellikopteret jeg uheldigvis ble med opp i ... :mad:

 

Kommer det snart noe nytt som er likt CS? MULTIPLAYER! :cool:

 

Takk for alle svar, desperat lei av WoW ... særlig etter at jeg møtte på en med pvp rank 13 og var med i det beste guildet og hadde hele settet sitt og alt man kunne ønske, og han var 12 år gammel! Kunne ikke engelsk, joda, slik var det, 78 days played time ... :whistle:

enemy terretory er greia for deg...

Lenke til kommentar

Hvis du forsatt har lyst å spille MMORPG der man trenger skills, så kan du jo stille deg i kø med resten å vente på at Darkfall skal bli lansert.. det gjør iaf jeg :)

 

virker utrolig kult, det er f.eks ikke Level i spillet.. alt går på skill og hva du blir flink til :)

 

www.darkfallonline.com

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Takk for alle svar, desperat lei av WoW ... særlig etter at jeg møtte på en med pvp rank 13 og var med i det beste guildet og hadde hele settet sitt og alt man kunne ønske, og han var 12 år gammel! Kunne ikke engelsk, joda, slik var det, 78 days played time ... :whistle:

Uansett hvilket spill du velger, så vil du møte 12-åringer som klarer å kicke ass - du skal velge et temmelig sært spill for å totalt unngå disse.

Jeg fatter ikke hvorfor du synes dette var så spesiellt ille, egentlig - WoW er übermainstream, og jeg synes nesten det er værre å møte folk på par-å-tredve som har såpass høy rank ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...