Gå til innhold

Har Netshop tatt ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja sendte ny mail til [email protected] nok engang (forrige uke), men fremdeles ikke noe svar. Dem er vel ikke så gira på å selge noe da vil jeg tro. vel det fins andre som kanskje er mere villige til å selge til en bedrift.

 

mvh

nutcase

Hehe..opplevde noe lignende i for noen uker siden... Hadde litt spm om noen varer som jeg ventet på svar på...

 

Fikk en mail med mine svar og en beklagelse for sent svar 1-2 uker senere...Ble et salg hos noen andre da i mellomtiden.

 

Men å få en beklagelse betyr mye i mine øyne, er ikke mange som hadde giddi det...

Lenke til kommentar
ja sendte ny mail til [email protected] nok engang (forrige uke), men fremdeles ikke noe svar. Dem er vel ikke så gira på å selge noe da vil jeg tro. vel det fins andre som kanskje er mere villige til å selge til en bedrift.

 

mvh

nutcase

har du "sær" mailadresse...kan jo hende den blir tatt av spam-filteret...er flere som har opplevd dette... Ta en telefon til dem...nevn at du har sendt dem 1-3 mail og lurer på hvorfor de ikke har svart eller noe

Lenke til kommentar
Hva med å prøve å løfte opp røret på telefonen og slå telefonnummeret til NetShop? Om du er en bedrift, som du sier, burde ikke dette være et ukjent verktøy.

off topic:

 

og butikken burde vite at de ikke kan sitte pa bakbena og vente til kunden ringer. Jeg ringer da vitterlig ikke rundt til alle butikkene jeg har sent foresporsel til. Svarer de ikke, sa far de som svarer handelen.

Lenke til kommentar
mail ble nok mottatt, for jeg fikk på få minutter den vanlige autoreply som bekrefter at mailen er mottatt, og angitt et referanse nummer for saken.

Svarmailen kan ha blitt stoppet av ditt eget (evt din ISP's) spamfilter. Bekreftelse på mottak av forespørsel (automatisk) og svaret vil være sendt fra forskjellige mailsystemer og dermed kan den ene bli stoppet av spamfilter. I enkelte tilsvarende tidligere saker har det vist seg at det var årsaken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...