Gå til innhold

Er ikke dette et bra tilbud på K750i hos Elkjøp..?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk elkjøp blekka i dag og der annonserer de SE K750i til 799.- +12mnd Netcom AT, totalt NOK 2347.- Er ikke det et meget bra tilbud..? (selv om de garantert ikke har noen igjen)

 

:roll:

HÆ? kødder du med trynet mitt :mad:

hehe.. ville bare si det ;)

Dette er ett meget bra tilbud, dra å kjøp denne i morgen! Ikke noe å tvile på en gang.

Men det spørs om de har mange av denne telefonen da, er nokk et triks for å få fler kunder!

 

Men du finner ingen som har så bra tilbud! Hvor i landet kommer du fra? Er ikke sånt tilbud på Elkjøp her :ermm:

Selv om jeg har k750i selv :thumbup:

Endret av eikum
Lenke til kommentar

Hei

 

Fikk min 750i til 698 jeg på Euronics... Litt pussig historie, maset forferdelig på Euronics i Oslo om de hadde den, men nei da. Da hadde ikke fått den (selv om de kjørte TV-reklame for den). Hadde egentlig gitt opp. Men så er jeg på "ferie" hos mine foreldre i Østfold, og jeg ringte Euronics i Fredrikstad på fredag. "nei, den har vi ikke inne, får den ikke før i august" var svaret jeg fikk. Men skulle til byen uansett den dagen. Gikk innom butikken for moro skyld, og gjett hva. De hadde fått den alikevel. Hadde vist kommet uventet på de også.

 

Jeg hadde gavekort hos Telenor på 300 kr, 998-300 = 698. Så jeg er fornøyd jeg.

Er godt fornøyd med telefonen også, ikke opplevd noen av de feilene som man har hørt så mye om heller..

 

AW

Lenke til kommentar
Fikk elkjøp blekka i dag og der annonserer de SE K750i til 799.- +12mnd Netcom AT, totalt NOK 2347.- Er ikke det et meget bra tilbud..? (selv om de garantert ikke har noen igjen)

 

:roll:

HÆ? kødder du med trynet mitt :mad:

hehe.. ville bare si det ;)

Dette er ett meget bra tilbud, dra å kjøp denne i morgen! Ikke noe å tvile på en gang.

Men det spørs om de har mange av denne telefonen da, er nokk et triks for å få fler kunder!

 

Men du finner ingen som har så bra tilbud! Hvor i landet kommer du fra? Er ikke sånt tilbud på Elkjøp her :ermm:

Selv om jeg har k750i selv :thumbup:

Flere forhandlere som kjører rundt denne prisen nå og lavere vil det bli innen kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...