Gå til innhold

GTA:SA lyd problem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp formatert og før det så fungerte spillet HELT normalt. Jeg har reinnstalert spillet flere ganger men fungerer ikke. Problemet er det at jeg ikke hører hva folka som gir meg missionet sier og lyden på bilen jeg selv kjører er helt borte. Har samme lyd drivere og skjermkort drivere som før formateringa. Noen som vet hva probleme kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funka! Trodde jeg hadde samme lyd driver som før, men det var feil. Det var en gamlere som måtte til! Den som følgte med på cdn!

Skrevet (endret)

har akkurat samme problem.. kom etter å ha vært på hos pappa(brukt andre høytalere) har sb audigy 2 zs og 4.1 høytalere.. den står på 4.1 i sb menu en .. men måtte inn på kontroll panel i win.. og sette på 5.1(fikk ikke souround i doom3 sånn som det var :mad: ) men kan stille til bake... rart ikke 4.1 telles som souround i doom3 :hmm:

Endret av mr.nauz
Skrevet

Dette er et problem mange har. I PC-anmeldelsen hos Gamespot kunne dere se at Xbox versjonen fikk bedre karakter fordi lyden på PC versjonen varierte fra maskin til maskin. Håper de kommer med en patch til det, men kanskje ikke etter de kommer med Hot-Coffe-remover-patch... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...