MrRetard Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Jeg har nettopp formatert og før det så fungerte spillet HELT normalt. Jeg har reinnstalert spillet flere ganger men fungerer ikke. Problemet er det at jeg ikke hører hva folka som gir meg missionet sier og lyden på bilen jeg selv kjører er helt borte. Har samme lyd drivere og skjermkort drivere som før formateringa. Noen som vet hva probleme kan være?
MrRetard Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Har sånn integrert Realtec 97 lydkort ellerno.. ;| funka før.. er merkelig!
lolindirelensar Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 funker lyden på andre spill? kan ha noe med driverne og gjøre
MrRetard Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Lyden virker helt fint på alle spill ja.. ;| skal prøve å oppdatere driverne nå!
MrRetard Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Funka! Trodde jeg hadde samme lyd driver som før, men det var feil. Det var en gamlere som måtte til! Den som følgte med på cdn!
Novocaine Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Har du stereo(eller 2.1) og har satt lydkortet til 5.1 er det problemet.
Nauz Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 (endret) har akkurat samme problem.. kom etter å ha vært på hos pappa(brukt andre høytalere) har sb audigy 2 zs og 4.1 høytalere.. den står på 4.1 i sb menu en .. men måtte inn på kontroll panel i win.. og sette på 5.1(fikk ikke souround i doom3 sånn som det var ) men kan stille til bake... rart ikke 4.1 telles som souround i doom3 Endret 25. juli 2005 av mr.nauz
invalid_user Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Dette er et problem mange har. I PC-anmeldelsen hos Gamespot kunne dere se at Xbox versjonen fikk bedre karakter fordi lyden på PC versjonen varierte fra maskin til maskin. Håper de kommer med en patch til det, men kanskje ikke etter de kommer med Hot-Coffe-remover-patch... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå