cossiemk1 Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Noen som har navn på noen drifting spill til pc/ps2/xbox???
ttt Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)
LIRS Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 kan kanskje kalle Outrun 2 for et drifte spill og NFSU 1 og 2
pcp160 Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Etter og nettopp skaffet meg Liveforspeed S2 må jeg vel bare si at det er det bilspillet med absolutt beste driftingmuligheter jeg noen gang har prøvd i alle fall. Og jeg har prøvd ganske mange bilspill, men selvsagt ikke alle. Men det kommer jo også litt an på hvor realistisk du skal ha det, feks kan man jo sant nok drifte med NFSU, men det er jo litt sånn "trykke på en knapp for å kjøre sidelengs" spill etter min mening. Alt for upresist og nesten umulig og snurre ufrivillig, og det går alt for fort. Det er etter min mening i likhet med feks Trackmania god underholdning, men ikke egentlig bilspill... Jeg vil anbefale deg og laste ned demoer av forskjellige bilspill og gjøre deg opp din egen mening om hva du liker. Start med NFSU og LFS så har du på en måte to ytterpunkter som begge på hvert sitt vis duger til drifting, også finnes det mye i mellom om ingen av de faller i smak Rene drifting spill vet jeg ikke om finnes, det er nok bare et tids spørsmål før det kommer i så fall. Det er jo en raskt voksende "sport".
Tordenflesk Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 (endret) Har hørt om et Inital D-spill, men jeg tror det kun finnes å få tak i Asia. Jeg anbefaler også LFS S2 Endret 24. juli 2005 av Tordenflesk
Anbefalte innlegg