Gå til innhold

prosjekt trekabinett (need name!)


Anbefalte innlegg

okai.. nå har jeg vært registrert her en stund så nå er det på tide med en worklog! er dere ikke enige? jaja. jeg har da sett på en del worklogger her og har fått mer og mer lyst på et trekabinett så nå bestemte jeg meg for å lage et...;) det blir da lagd av finer og blir sånn ca 60x50x25(HxLxdybde) jaja..her er det litt bilder...;)

Utennavn.jpg

detta er et dårlig bilde av åssen det blir..

Utennavn2.jpg

her er platene;)

Utennavn1.jpg

her ser dere hva jeg pusser med;) jeg har bare så vidt begynt! men det blir bedre og bedre..;)

Endret av Data_Smurfen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det noen som har forslag til navn?og noe annet..: jeg har tenkt å ha nicket mitt foran på kassa men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre... det ene jeg tenkte på er å ta en dremel og pusse det til og det andre er å skjære ut og lage nicket i plexi og sette det inni der med eller uten lys og da kan jeg i tillegg lage flere stykker jeg kan ha der.. nicket mitt er SoC(ikke DataSmurfen men jeg vet ikke åssen man bytter brukernavn..) og å få tak i plexi er ikke no problem..

Lenke til kommentar
glemte å si at det meste av kjølinga blir fra et peltierelement fra et kjøleskap til bil:P

Litt skeptisk på det, har du sjekka for mange watt elementet er? Har selv et 40w element fra et kjøleskap som bla er ment for bruk for bil, og den holder ikke til å kjøle mer enn et dårlig grafikkort. Blir det forresten vannkjøling?

Lenke til kommentar

MINIMINI-Update!

 

jeg har nå fått jobbet litt mer og fått prøvemontert hk og jeg har kutta en del av nicket mitt i fronten men jeg har desverre ikke bildet av det men det kommer...;)

Utennavn3.jpg

her prøvemonterer jeg hk..;):love::dribble:

 

flere bilder kommer snart så stay tuned!

Endret av Data_Smurfen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...